פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לברצלונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.3.11 הוזמנו 4 כרטיסי טיסה לברצלונה אצל הסוכנת אפרת קרמר במחיר 551$ כל כרטיס. (מספר ההזמנה 110315031 ).
נאמר לנו שהטיסה היא של חברת איברייה ושזוהי טיסה סדירה. חתמנו על טופס אישור הזמנה שבו מופיעים פרטי הטיסה כשחברת התעופה שמופיעה על הכרטיס היא איברייה. (מצויים בידי הכרטיסים והזמנת הטיסה).
בתאריך 22.5.11 הגיעו הנוסעים לשדה התעופה בשעה 2 לפנות בוקר - 3 שעות לפני מועד הטיסה שהיתה אמורה לצאת בשעה 5 לפנות בוקר, אבל להפתעתם גילו שהטיסה הוקדמה בשעה, כשאף אחד לא טרח להודיע להם על השינוי.
הטיסה בפועל לא היתה של איברייה אלא של חברה בשם VUELING . איך יכול להיות שעל הכרטיסים מופיעה חברת איברייה ובפועל חברה אחרת מטיסה? בשדה התעופה הכרטיסים שונו ועכשיו יש מספרי טיסה שונים מאלו שהופיעו בכרטיס המקורי. איך יכול להיות שמקדימים טיסה סדירה ולא מודיעים לנוסעים?
בתאריך 29.5.11 חיפשתי בלוח הטיסות הנכנסות מהי שעת הנחיתה של טיסתם, אבל מספר הטיסה שלהם לא הופיע על לוח הטיסות. התקשרתי לנתב"ג ושם נאמר לי שאין טיסה כזאת 5918 IB. אני לא אמורה לשמוע שהטיסה שעליה אמור לחזור בני לא קיימת. נאמר לי שיש טיסה אחת שחוזרת מברצלונה והיא של חברת VUELING ומה שנותר להגיע לשדה התעופה ולבדוק אם זאת אכן הטיסה של בני.
גם בטיסת הלוך וגם בטיסת חזור הם לא קיבלו שום דבר לאכול או לשתות מלבד כוס מים. להזכירכם הטיסה עלתה 551$ מחיר לא זול.
לא ברור לי למה שונתה חברת התעופה ובעקבות כך מספר הטיסה ולמה לא נתנו לאכול ולשתות במהלך הטיסה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הפנייה של הלקוחות הגיעה לחברתנו וניתנה ללקוחות תשובה תגובה:
נשלחה ללקוחות תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה