פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול חמור בביטול הזמנה והחזר כספי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הזמנות דרך האינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיס טיסה לסרי לנקה לפני כ4 חודשים יחד עם חברות. לאחר קצת מן חברה נוספת רצתה להזמין גם כרטיס ולהצטרף. היא פנתה לסוכן שלנו וקנתה כרטיס. לאחר כמה ימים היא ראתה שהכסף לא ירד לה בחשבון (חיוב מיידי9 והתקשרה לאיסתא לברר מה קרה. נאמר לה שהכרטיס שלה לא עבר ולכן הכרטיס שלי חוייב פעמיים. איש לא טרח לשאול אותי על כך. לאחר הרבה דיבורים עם החברה נשאר החיוב והחברה היתה אמורה לשם לי במזומן. לאחר כמה ימים היא רצתה לבטל את הכרטיס והתקשרה לבקש זאת. נאמר לה שהכרטיס בוטל. חיכיתי לראות זיכוי ולא ראיתי בחשבון שלי. היא התקשרה שוב ואמרו לה שזה לא בוטל ועכשיו יבטלו. אחרי שבועיים התקשרו אלי מהבנק לבוא לטפל במינוס שבחשבון. הגעתי לחוצה לבנק והסברתי לפקידה מה קרהץ היא היתה נחמדה והתקשרה לאיסתא וכן לחברת האשראי ואמרו שאמנם יש זיכוי אבל הוא יכנס רק עוד חודש. אז היא עשתה לי מסגרת אשראי ע"מ שאוכל להיות במינוס עד שהעניין יטופל. כעבור חודש לא נכנס הכסף ואני הייתי לחוצה שהבנק יתקשר ולא יהיה לי את הכסף להחזיר בגין המינוס. רק אחרי חודש וכמה ימים התקשרו אלי מאיסתא לשאול מה הכתובת(!!!) על מנת לשלוח צק, והרי הכסף היה אמור להכנס כבר לפני חודש!!! לאחר כמה ימים הגיע צ'ק בסכום מועט מכפי הנדרש. התקשרתי זועמת לברר מה הפשר ונאמר לי שזהו הסכום פחות דמי ביטול בחישוב שער הדולר הנמוך. הסברתי את המקרה ואמרתי שאני לא מכונה להפסיד על כך בייחוד שהדולר רק עלה מאז ביטול הכרטיס. בכל השיחות נאמר לי שיבדקו את העניין, ניתקו ולא חזרו אלי מאז. אציין שאני סטודנטית שחיה על השקל, מעולם לא הייתי במינוס וכל הסיפור הזה עם הריצות לבנק ותחושת אי נעימות, מסגרת אשרא וריביות הלחיץ אותי מאוד ועד עכשיו כלום לא סגור. אני טסה עוד 3 ימים וזה הדבר האחרון שאיחלתי לעצמי לפני הטיסה. אני מנסה עד עכשיו לפנות לאיסתא בדרישה לפיצוי על הנזק הכספי ועוגמת הנפש אולם אף אחד לא מטפל בי כראוי שם.
מקווה שהפניה פה תעשה את שלה
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
לקוחה מוזמנת לפנות לחברתנו ישירות ותקבל טיפול הולם תגובה:
בברכה,
חברת איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה