|
|
|
|
|
|
ביטול נופש לפראג ושירות לקוחות מן הגרועים שנתקלתי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב29 ליולי הזמנו נופש לפראג לתאריכים 12/10-15/10 לאחר שהמלון אושר סופית וכבר נשלחו אלינו הוואוצ'רים קיבלנו שיחה בחמישי האחרון ה8/9/2011 מנציג החברה - אלעד בה נאמר לנו כי הטיסה בוטלה, הוצעה לנו הצעה באותו מחיר למלון אחר אך לאחר שקראתי את הביקורות הנוראיות על המלון החלטנו לוותר. במשך כל אותו היום ניסינו לתפוס נציג מן החברה בכדי לשמוע הצעות נוספות אך ללא הצלחה - או שהעבירו אותנו והשיחה נותקה או שנאמר לנו שיחזרו אלינו ולא חזרו. יום למחרת, לאחר שהתקשרנו שוב, כבר לא היו דילים. מיותר לציין שבן זוגי בתפקיד בו ימי החופשה רחוקים מלהיות גמישים וכעת כנראה שלא נוכל כלל לצאת לחופשה על אף שהגדלנו לעשות ולהזמין כרטיסים חודש וחצי מראש. לסיכום המסר שלי לחברת איסתא הוא ששירות גרוע וזלזול בלקוחות סופו לשוב אליכם, אני מצידי לא אשוב ואזמין מאיסתא שוב וכך אמליץ גם לכל מכריי.
|
+ ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אינה נציגה בכירה שרות |
שם ותפקיד: |
ההזמנה בוטלה ע"י הספק לקוחות יודעים תנאים
הוצעו חלופות ללקוחות
הלקוחות מטופלים בחברתנו |
תגובה: |
בברכה,
איסתא |
פתרון: |
|
|
|