פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בבורגס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית מוצקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע אחותי ובן זוגה הזמינו דרך איסתא בקרית מוצקין נופש זוגי בבורגס,
מיותר לציין שהם שילמו מחיר גבוה מאוד ומבדיקה שערכנו לאחר מכן נוכחנו לדעת שהפסדנו בין 40 ל-50 דולר לכל נוסע.
היום הם הגיעו למלון והופתעו לגלות ששובצו לחדר סטודיו מזעזע.
משיחה עם סנדרה שעמה סגרנו את הנופש נאמר לי בתחילה שזו טעות והיא רשמה חדר רגיל,
לאחר בדיקה כשראתה שבאמת רשום חדר סטודיו היא אמרה שזה מה שיש ואין מה לעשות.
ניסינו לדבר עם ענת המנהלת והיא אמרה שיוסיפו עוד כסף ושיתלוננו כשיגיעו לארץ. היחס שלהם מגעיל וזו לא צורת התנהגות שבעוד אנו שואלים את שאר אורחי המלון שקיבלו חדר רגיל עם ג'קוזי ובתוך המלון ולא כמונו בקומה מינוס שתיים הם מציינים ששילנו 50 דולר פחות מאיתנו לכל אדם.
אני המומה, זו פעם ראשונה שאנחנו מזמינים דרכם נופש.
אחותי חיכתה לסיים את שנת הלימודים וחסכה כל שקל כדיי לנסוע ולהינות וכרגע היא בוכה לי בטלפון מחו"ל.
אני מקווה שתוכלו לעזור לי במהרה להקל עליה ולתת לה להנות לפחות מחלק מהנופש.
תודה מראש אדווה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשנות לה חדר במהרה פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
אנו לא מטפלים בפניות של אנשים שהם לא לקוחות שלנו
הלקוחות יכולים לפנות ישירות לסניף או למנהלת הסניף ולקבל מענה או עזרה
תגובה:
בברכה,
איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה