פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מה12.09 לגבי חבילת נופש נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תיאור המקרה : אני לקוחה של איסתא לברצלונה מ15.9 עד 18.09 דרך סניף איסתא נצרת עילית.
מספר ההזמנה 110033131. במשך שבוע האחרון אנחנו הינו בקשר עם נציגה מהסניף וכל הזמן ביקשו חבילה בסוף שבוע שכוללת 4 לילות ו5 ימים, הנציגה כל הזמן טענה שאין עסקאות כאלה בכלל ושיש רק חבילות של 4 ימים ו3 לילות סמכנו על נציגת איסתא ועל האמירה שלה שלא קיים חבילות ל4 לילות בסוף שבוע ולא נותר לי בררה אלא להזמין כרטיסים כי הי חשוב לנו לטוס לברצלונה . והנציגה הזמינה כרטיסים דרך קווי חופשה לברצלונה מ15.9 עד 18.9. העיסקה התבצע ב12.09 יום למחרת נכנסתי לאתר של איסתא וקווי חופשה ולתדהמתי היו שם חבילות נופש מה15.09 עד 19.09 במחירים יותר זולים מהעסקה שקיבלתי. התקשרתי לקווי חופשה ושאלתי האם החבילות האלו זה משהו חדש והנציגה אמרה שלא שהם קיימים מתמיד . פניתי לאיסתא והם טענו שלא היו עסקאות כאלו ושכנראה זה מקומות שהתפנו ואם אני רוצה לעבור חבילה אני צריכה לשלם עד 100 יורו לאדם לא כולל בית מלון. לצערי היה פה הטיית לקוח ומרמה, כי אם הנציגה הייתה מעלה בפני שיש גם אופציה ל4 לילות ולא כמו שהיא תמיד טענה " שאין דבר כזה בסוף שבוע 4 לילות " הייתי דוחה את הטיסה לעוד שבוע או עושה שיקולים בהתאם. אני בתור לקוחה של איסתא מאוכזבת מהשירות וההתנהלות של איסתא ולצערי הרב יותר אני לא יטוס דרך איסתא וגם ימליץ לכל אחד לא לטוס דרך איסתא
התשובה של איסתא : אינה נציגה בכירה שרות לנוסע איסתא ישראל שם ותפקיד:

לקוחה פנתה אלינו ישירות מטופלת ע"י מנהלת הסניף
תגובה : לצערי הרב אני לא מטופלת על ידי שום מנהלת. המנהלת כל הזמן טוענת שהם לא אשמים ושאני הסכמתי לבצע את ההזמנה, לגבי הנושא של הטיית לקוח ומסירת מידע שגוי לא היה לה מענה והיא טענה שהיא לא מוכנה לספוג 100 יורו. אז אבקש לא לציין שאני מטופלת על ידי המנהלת כי הדבר לא נכון, המנהל התנערה מכל אחריות ונאמר לי שזה בעיה שלי ואין לה מה לעשות בנושא. הנושא גם הופנה לשירות הלקוחות של איסתא אבל עדיין ללא מענה.
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
פיצוי לקוח פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה