פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב מחברת איסתא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי הכין לי הפתעה והזמין ב7-9-2011 לנו נופש לברצלונה מס' הזמנה 110653145 בחול המועד סוכות בתאריכים 16-20/10/2011,לצערי"עליתי"על ההפתעה ביום חמישי 22.09.2011 והסברתי שאין מצב שיהיה לי חופש ושאוכל לנסוע,מכיוון שלא ידעתי מה תנאי הביטול פניתי ביום א' ה-25.9.2011 להסביר את המצב וקיבלנו תשובה כי אנחנו צריכים לשלם 50% מהעלות!!!!!! דיברנו עם נציגים שעונים פשוט כמו רובוטים, הבנתי שפספסנו את הטווח רק במספר ימים ונפלנו גם על שישי שבת באמצע, כל אחד מהם טוען שאין מה לעשות וזה החוק, אבל אף אחד לא מנסה להבין ולהקשיב ללקוח, ניסו לטרטר אותי לספק (קווי חופשה) ולמחלקה המשפטית העיקר לנפנף את הלקוח ושהם לא ינסו אפילו להבין את הלקוח מהצד השני.----כמו כן הנציגים שלכם פוחדים פחד מוות להעביר שיחה לאחראי, אינספור תירוצים והתחמקויות שהמנהל לא נמצא ולא יכול לדבר---מוזר ביותר+הבטיחו לי שדרור האחראי יצור עימי קשר ביום שני ה-26.7.2011, ועד עכשיו בשעה 22:00 לא דובים ולא יער. מיותר לציין שאנו לקוחות חוזרים שלכם טסנו עימכם מספר פעמיים לארה"ב ,איטליה וכדומה, כרגע היחס המשפיל והאטום והמזלזל פשוט מחליא אותנו בצורה מזעזעת. כמו כן פנינו באופן כל כך מיידי לבטל מרגע שהבנו שלא נוכל לנסוע ואין מה לומר שיש למעלה מ-3 שבועות עד לטיסה ולא שפנינו אליכם בתלונות שבוע או כמה ימים ספורים לפני. אני מנסה להתריע ולדבר מיום א' 25.09.11 אבל אף אחד לא מנסה אפילו בקצת להגדיל את הראש או לנסות להבין את הלקוח רק לפי החוק היבש יש קנס ותשלמו אותו גם אם אתם לא נוסעים. למה שנשלם את כל הכסף אם איננו נוסעים, מה עשינו ומה פשענו, צר לי מאוד אנשים פה לא קוטפים כסף מהעצים וגם אם נרצה לנסוע שוב תחשבו שאתם מפסידים לקוחות נאמנים וטובים שפשוט אתם לא מנסים אפילו בקצת לעזור להם. כמו כן לא מקובלת עליי התשובה שלא ניתן לעשות כלום, יש לא יכול ויש לא רוצה (אין דבר שאי אפשר לעשות) והרושם שמקבלים מהנציגים שלכם ומהמנהל שלא חוזר זה פשוט שלא רוצים באמת לעזור ללקוח או לבוא לקראתו בנסיבות מיוחדות(הרי אף אחד באמת לא רוצה לבטל נסיעה לחו"ל שכבר הזמינו לו).
מעליב ומאכזב ברמות על סוג הנזק :
לאפשר לנו לבטל ללא קנס מטורף של 50% אן כל הסכום פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
לקוחות מתנהלים מול מחלקת שירות לאחר הזמנה ומול מנהל במוקד תגובה:
הלקוחות מטופלים ע"י חברתנו
בברכה
ושנה טובה איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה