פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי הסכם השכרת רכב בחו"ל אחרי התשלום בגרע אחרון . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
איסתא בת-ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בין התאריכים 22.06.2011-04.07.2011 נעזרנו בשירותכם על מנת לשכור רכב לחו"ל.
ביצוע העסקה התבצע דרך סוכנות איסתא. פרטי נציגה :
אירנה רזובייב
Travel agent סוכנת נסיעות
Issta bat-yam איסתא בת-ים
Telephone: 03-5544480
Fax: 03-6073907
[email protected]
לפני סגירת העסקה התבקשה נציגת השירות של איסתא להתקשר לסוכנות רכבים מספר פעמים על מנת לוודא את תנאי ההשכרה- לאחר שנאמרה לה על ידי הנציגים של OFRAN שמחיר ההשכרה כולל את ביטוח מעבר בין הארצות ,סגרנו את ההעסקה וביצענו את התשלום.
יום-יומיים לפני הטיסה קיבלו את הוואצ'ר שלכם בו לא נכתב שהמחיר אינו כולל את הביטוח הנ"ל.
לאחר שיחת טלפון נוספת של נציגת איסתא עם נציגי OFRAN אמרו לנו שנקבל זיכוי בסך 35 אירו ,כיוון שמדובר בהתראה כל כך קצרה לפני מועד הטיסה וכיוון שתשלום כבר בוצע לא הייתה לנו כל ברירה אלא להמשיך את העסקה המדוברת ולא לבצע שינוי של חברה להשכרת רכב .
בהיותנו באירופה נאמר לנו ע"י הנציגות שלכם כי המחיר הינו בסך של 98 אירו ואותו נאלצנו לשלם כיוון שלטענתם המחיר אינו כלול במה שכבר שולם.
לאור כל האמור לעיל אודה אם תבדקו את הפניה ותזכו על יתר הסכום .
ניסינו לדבר עם OFRAN הם אומרים שנציגה שסגרה את העסקה אמורה לדבר איתם.
דיברנו איתה מספר פעמים, שלחנו מכתבים ל2 חברות האילו אך לא התקדמנו בכלום

תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על יתר הסכום (98-35=63EUR) פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוחה יכולה לפנות במכתב פנייה מסודרת למחלקת השירות ותקבל תשובות מסודרות
פקס 037777101
תגובה:
בברכה,
מחלקת שרות לנוסע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה