פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוגמת נפש אי גילוי נאות זילזול מירמה ואי התייחסות לתלונה b נושא התלונה:
גרבר יאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טיול תוך קביעת המלון התאריכים מס המשתתפים לכרתים ל4 לילות 5 ימים.ניתבקשנו לחכות72 שעות לקבלת אישור הטיסה והמלון המבוקש .סוכם שלא יקחו כסף מכרטיס האשראי רק לאחר אישורכל שנאמר לעיל.הטיול תוכנן בקפידה לפרטים כולל המלון מס החדרים ותאריכים.
קבענו בין 7 הנוסעים והנופשים על כל הפרטים.
הורידו לנו מהכרטיס האשראי את הסכומים המכובדים ואישרו לנו את הנופש לפרטין המוזמנים.
יום ך למוחורת שנחתנו בכרתים התבשרנו שהמלן תפוס.....בתפוסה מלאה ואין לנו מקום ומעביחרים אותנו למלוןם אחר !למרות שהבטיחו אחרת מגרגע זה הסברנו שזה ידפוק לנו את הנופש כי תכננו משהוא מסויים במלון הניבחר עם קבוצת חברים ומסיבות אישיות אחרות כהכל נייה שחור מאותו רגע ובמקום להנות מנופש כל הנופש הפך לנטל כבד על כולנו
מריבות מישפחתיות אי התייחסות סוג הנזק :
פיצוי על זלזול בהנחיית הלקוח לקיחת כסף שלא כדין בניגוד להסכם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
פניית הלקוח מטופלת בחברתנו תגובה:
בברכה,
איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה