פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לקובה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מונטיפיורי 13, פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תאריך 6/9/11הזמנתי זוג כרטיסי טיסה לקובה ל21/9/11 דרך הסוכנת רונה דהן בסניף פתח תקווה.
הטיסה עברה דרך לונדון, תוך החלפת שדות תעופה. המרווח בין הטיסות היה 3 שעות, זמן שלטענת הסוכנת (לפני הטיסה כמובן) היה די והותר.
בהגיענו ללונדון נוכחנו לדעת שזמן הנסיעה בין שדות התעופה הינו שעה וחצי וכן כי הצ'ק אין נסגר 45 דקות לפני ההמראה, מה שהותיר לנו 45 דקות מרגע נחיתת המטוס ועד לעלייה על האוטובוס( כולל ביקורת דרכונים, המתנה למזוודות, יציאה משדה התעופה והמתנה לאוטובוס). הנחיתה התעכבה ברבע שעה, זמן זניח שאינו מאפשר לבקש פיצוי מחברת התעופה.
למרות ריצתנו (פיזית) לכל אורך הדרך, ולמרות עלייתנו המיידית לאוטובוס ללא כל המתנה, הגענו חצי שעה בלבד לפני ההמראה ולא אופשר לנו לעלות למטוס.
בשלב זה יצרנו קשר דרך מספר החירום של הסוכנות אותו קיבלנו טרם יציאתנו, אך פטרו אותנו כלאחר יד בטענה שהנהלים מגדירים שעתיים בין טיסה לטיסה ושעלינו לפתור את העניין בעצמנו מול חברת התעופה.
כשניסינו לדבר עם נציגים בנמל התעופה, נאמר לנו שהטיסה הבאה להוואנה יוצאת רק שבוע לאחר מכן.
יש לציין שבשדה התעופה לא היתה שום נציגות של ״קובנה״, חברת התעופה איתה היינו אמורים לטוס, אך גם אם היה- משום שהפספוס הטיסה היה לגמרי לא באשמתם, גם אם היתה נציגות כזאת לא היינו מקבלים טיסה נוספת.
בלית ברירה הזמנו זוג כרטיסי טיסה נוסף, דרך חברת ״איבריה״ ליום לאחר מכן דרך מדריד.
במקום ליהנות מתחילת הטיול שלנו, העברנו יומיים שלמים בטרטורים ולחצים נפשיים.
הנזק הכספי שנגרם לנו עומד על כ- 9,700 ש"ח!
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוחה מוזמנת לפנות בפניה מסודרת למנהלת הסניף או למחלקת שרות לנוסע בחברת איסתא
הנוש יבדק ותקבל תשובה מסודרת
תגובה:
פקס המחלקה 037777101
בברכה
חברת איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה