פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מיותרים בכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי באמצעות סוכנת של חב' איסתא חבילה הכוללת טיסות לארה"ב , טסות בתוך ארה"ב , השכרת רכב וחדרים בבית מלון בארה"ב .
סוכם על מחיר התבצע חיוב דרך כרטיס האשראי שלי בארץ בשקלים ומאחר ורציתי שהבן שלי המתגורר בארה"ב ישה בנטל החיוב סוכם שכרטיס האשראי שלי בארץ בשקלים יזוכה בסכום החיוב ויתבצע חיוב כ.האשראי של בני בחו"ל בדולרים עם תוספת של 2.5% עמלת גבייה .
להפתעתי והפתעת בהן שלי מעבר לחיובים שסוכמו ושכללו את עמלת הגבייה בשיעור 2.5% , הופיעו עוד 2 חיובים האחד ע"ס 51 $ והשני ע"ס 93 $.
לאחר בירור מתיש בחב' איסתא טוענת חב' איסתא שבנוסף לעמלת הגבייה ע"ס 2.5% שגם היא שנוייה במחלוקת עליי לשאת בחיובים הנוספים המהווים כבייכול הפרשי המרה ולזה אני קורא גניבה לאור היום , כי אילו היו מלכתחילה אומרים לי על העלויות הנוספות הנ"ל הייתי בוחר לשלם את הכל במזומן בדולרים בסניף איסתא כפי שעשיתי בעבר והייתי במקרא זה חוסך כ- 300 $ וזה סכום לא מבוטל .
חב' איסתא היתה צריכה להיות שקופה וליידע אותי מראש על כל חיוב צפוי ולא הסברים לאחר חיוב .אין לחב' איסתא שום זכות לחייב אותי מעבר לסכומים שסוכמו בטלפון ולחב' איסתא יש בוודאי הקלטות של השיחות לפיהן ניתן לשמוע במפורש על הסכמתי לחיוב עמלה בשיעור 2.5% בלבד ולא כל חיוב נוסף .
לאור זאת אני מבקש שיוחזרו לי החיובים הנוספים בסכום של 144 $ שלא היה לחב' איסתא כל זכות לגבותם .
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות למנהלת הסניף להמשך טיפול תגובה:
הטיפול וההסברים ינתנו רק ע"י מנהלת הסניף
בברכה
איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה