פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה והתנהגות לא הולמת נושא התלונה:
שחק רפי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תיכננתי חופשה שנתית והיו לי כרטיסי טיסה למדריד אך ברגע האחרון נתקלתי בדיל מאוד מפתה של איסתא שכלל טיסה+5 לילות במלון crown במלטה במחיר של 229 $ נרשמתי לדיל והזמנתי 3 כרטיסים. בבוקר ומספר דקות לאחר מכן התקשר נציג איסתא ואמר שהטיסה מאושרת והוא אמור לקבל אישור לגבי המלון. לשאלתי מה קורה במידה והמלון לא מאושר אז הוא אמר שאקבל מלון אחר במחיר דומה. ביטלתי את כרטיסי הטיסה וחיכיתי לאישור. בשעה 15:00 התקשר אלי הנציג שנית ואמר שהחדרים במלון אזלו והוא מציע לי את מלון טופז בתוספת של 200 $ לאדם כלומר הכפלה של מחיר הדיל. כשאמרתי לו דברים אלה הוא הסכים לעשות לי הנחה מסויימת ומחיר החבילה יהיה 360 $ מכיוון שכבר היה מאוחר לבטל את החופשה נאלצתי להסכים למחיר החדש. מתוך סקרנות נכנסתי שוב לאתר וראיתי שהמלון עדיין מפורסם וגם למחרת הוא הופיע אך במחיר הכפול כ-450 $ . שלחתי מייד תלונה לאיסתא ולאחר כשבוע קיבלתי מהם תשובה שאיסתא משמשת רק מתווך והם העבירו את תלונתי לספק- אשת טורס. עד היום טרם קיבלתי שום מענה. כנראה בהתחלה הם שמו מחיר מפתה- 229 $ ולאחר מכן העלו את המחיר כשהם מסתמכים על כך שהצרכן לא יבטל את הטיול ברגע האחרון וכנראה שלרוב כך הדבר... הדבר נראה בעיני התנהגות צרכנית לא הולמת!
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה