פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הזמנה למלון ואי כיבוד חוזה בעניין. נושא התלונה:
פילד אלן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הזמנה באינטרנט כתובת לא ידועה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27-11-2011 התקשרנו לחברת איסתא בכדי להזמין מלון לסוף שבוע הקרוב.אחרי כ בדיקה של כ 15 שעה נסגר דיל של שני לילות ב מלון לאונרדו בירושליים בסכום שך 1150 שקלים.תוך מספר דקות הנציג לקח מאיתנו את מספר כרטיס האשראי וכמו כן אישר לנו טלפונית שההזמנה מאושרת גם במלון.
אחרני כ רבע שעות נוספות קיבלנו במייל חוזה כתוב המכיל את פרטי התשלום ופרטי החבילת נופש.כעבור שעתיים נוספות התקשר הנציג וביקש 350 שקלים נוספים בגלל סיבות כאילו או אחרות.מאחר ואנחנו סירבנו לשלם את התוספת בתענה שהם צריכים לכבד את ההזמנה ואת החוזה הכתוב שנשלך אלינו הם פשוט ביטלו את ההזמנה ללא אישורנו.כול הסוף שבוע שלנו (הסילבסטר) פשוט ירד לטימיון.
יש לציין שברשותי החוזה שאיסתא שלחו לי ואת כול התכתובות במייל ואין לי שום בעיה להוכיח את האמור לעייל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בכוונתי להגיש תלונה לבית משפט לתביעות קטנות אבל אמתין לתגובתכם קודם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
הלקוח מוזמן לפנות למחלקת שרות הלקוחות על מנת לקבל טיפל הולם בפניה שלו תגובה:
פקס 037777101
בברכה
מחלקת שרות הלקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה