פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה באיי סיישל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מונטיפיורי כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רונה דהן מאיסתא פתח תקווה דאגה לכרטיסי טיסה ולינה של הלילה הראשון בבית מלון "לה רילקס" באי מאהה. רמת המלון היתה ירודה, לא שירותית, לא הגיינית ואף מסוכנת ומפחידה הבא לידי ביטוי: באבק, אמבטיה מלאה בחלודה, ראש מזלף שבור, ויסות הברזים בין חום לקור לא תקין וגרוע מכך במהלך השינה בשעה חמש בבוקר, התהלך על צווארי נדל צהובהתעוררתי בבהלה, שכן היה בלתי אפשרי להמשיך ולשהות בחדר המתנו מחוץ לחדר לאיש שרות שלא הגיע עד השעה 07:15, כשעדכנו אותו במקרה, הוא היה אדיש, חסר אכפתיות ודאגה למקרה. אזור הצוואר נעשה אדמומי, נפוח וכואב. הפרטים שרונה מסרה היו לא נכונים לא מדוייקים והיא לא מקצועית בכלל. למשל ביקשתי לשהות באי 10 ימים, אך לטענתה לא ניתן וזה בלתי אפשרי. בבדיקה שבצענו עם פקיד מוסמך בשדה התעופה שבמאהה, נאמר כי ניתן לשהות עד 3 חודשים. האכזבה מהסוכנת היתה מתסכלת מאוד, כשהגעתי לארץ ושיתפתי אותה ואת אנשי שרות הלקוחות בחוויה הקשה, הכואבת והלא נעימה, אך הם היו אדישים ולא שירותיים. במכתבים ששלחתי כתבתי גם את המנכ"ל - אחישי גל, אך גם ממנו לא קיבלתי כל התייחסות. חופשה דרך איסתא לעולם לא תילקח בחשבון. הם הפסידו לקוחות שטסים יותר מפעם בשנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ללקוח פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
לקוחות יכולים לפנות ישירות למחלקת שרות הלקוחות ויטופלו ויקבלו תשובות תגובה:
הפניו למחלקת שרות לקוחות בפקס 037777101
בברכה
מחלקת שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה