פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והפסד כספי גדול שנגרם לי בשל מתן כרטיסים שגוייםb נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שדרות גושן 2, קריית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב התלונה כפי שנשלח לחברת איסתא:
לכבוד
איסתא- תיירות, משרד נסיעות
שדרות גושן 2, קריית מוצקין



הנדון: עוגמת נפש והפסד כספי גדול שנגרם לי בשל מתן כרטיסים שגויים

א.ג.נ.

בתאריך 10.01.2012, רכשתי דרך סוכנות הנסיעות איסתא, חבילה לירח הדבש שלנו (נישאנו ב-04.01.2012) כרטיסי טיסה לברצלונה-ספרד, חבילת מלון ל-4 לילות מ-24.01.12 עד 28.01.12 וכרטיסים למשחק הכדורגל: ריאל מדריד נגד ברסה (קלסיקו), שהתקיים בתאריך 25.01.2012.

משחק הכדורגל היווה מוקד מרכזי בנסיעה, להגשמת חלומו של בעלי לראות את המשחק (זה היה גם יום הולדתו). לי אישית אין כל עניין בכדורגל, אך רכשתי כרטיס נוסף (בהמלצת סוכן הנסיעות) כדי שלא יצטרך לשבת לבד במשחק. הובטח לי שנשב ביחד! בבוקר המשחק, קיבלנו מעטפה למלון כפי שהובטח לנו, אך נדהמנו לגלות במעטפה 2 מנויים שנתיים למשחקי כדורגל של אנשים זרים, היה מצורף מכתב ובו רשום שבכניסה למשחק עלינו להימנע מלדבר בשפה זרה ובמידה ושואלים אותנו עלינו לומר שקיבלנו את המנויים במתנה מאותם אנשים. והכי גרוע שקיבלנו מקומות ישיבה שונים, אומנם באותה שורה אך כיסא מספר 10 וכיסא מספר 22, כלומר 12 כיסאות הפרידו בינינו! (מצ"ב צילומים של המנויים+המכתב+צילום המושבים באצטדיון).
יצרתי קשר מיידית עם איסתא, הוסבר לי שזה נהוג אצלם לתת מנויים של אנשים ושהם בדקו לי עם הספק כרטיסים שלהם והכיסאות ממוקמים אחד ליד השני. כמובן שלא כך היה הדבר.

בערב המשחק, התאכזבנו מאוד לגלות שהמושבים הם כמו שחשבנו, לא ממוקמים אחד ליד השני.
הסיבה היחידה שרכשתי כרטיס נוסף בשבילי, זה רק כדי שבעלי לא ייאלץ לשבת לבד במשחק, זה היה בדיוק אותו הדבר אם הייתי ממתינה לו במלון. ישבתי במשחק קופאת מקור ועם דמעות, המטרה העיקרית של הנסיעה הייתה המשחק והמקרה המצער הוריד לנו את כל המצב רוח בטיול.

אני מצפה מחברה בסדר גודל כשלכם, לספק כרטיסים אותנטיים לכל אירוע, קל וחומר למשחק בסדר גודל כזה שמחירו של כרטיס מגיע לכ- 1800 ₪. זה שסיפקתם ללקוחות שלכם כרטיסי מנוי במקום כרטיסי משחק מקוריים, גרם לכל עוגמת הנפש המתוארת במכתב זה (ישיבה במושבים רחוקים זה מזה) ועל כן, מצפה אני לקבל החזר מלא על כרטיס המשחק שלי.

מקווה לפיתרון מהיר וצודק, מצ"ב כל הצילומים המאמתים את דבריי.
אודה לכם על תשובתכם המהירה, על מנת למנוע נזקים, בשל פרסום שלילי/תביעות.


בציפייה לטיפול מהיר
חן וקנין

בנוסף עוגמת נפש ואכזבה גדולה סוג הנזק :
מצפה אני לקבל החזר מלא על כרטיס המשחק שלי. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שרות שם ותפקיד:
תלונת הלקוחות לא התקבלה מעולם בחברתנו הלקוחה מוזמנת לפנות ישירות למחלקת השירות ולשוח תלונתה לפקס המחלקה תגובה:
פקס מחלקת שרות לקוחות 037777101
בברכה
מחלקת שרות לנוסע
איסתא
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה