פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת כרטיסי טיסה לחול אי סימון מקום ישיבה לאחד ולשני כן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.12 הזמנתי כרטיס טיסה לריו דה זנרו ל14.2.12בריסתא ישיר.בחורה בשם לטיסיה הבטיחה לי שסימנה לי הזמנת מקום בטיסת המשךמפריז לריו באייר פראנס.טיסה של 11שעות.בתאריך3.1.12 החליט בן זוגי להצטרף .אני נתתי לבחורה מאיסתא את הטלפון שלו בכדי תתקשר ותסדר לנו מקום ביחד .ערב הטיסה בנתבג התברר שלבן הזוג נישמר מקום ואילו לי לא שמרו.הדיילת בנתבג סידרה לנו יחד לשבת במקום מרווח מול קיר כדי שנוכל לישר רגליים כרגע אני נמצאת עדיין בברזיל ובבירור שעשיתי עם אניר פרנס בריו על מקומות ישיבה בחזרה נתברר ששוב אותי לא רשמה הפקידה מאיסתא טלא נותרו מקומות להושיב אותנו יחד.אילצו את בן זוגי לשבת במקום פחות טוב מאחור כדי שנשב יחד בטיסת חזרה ב8.3.13מבואנוס איירס.עוגמת הנפש לאורך כל הטיול על הטיפטל הלקוי של איסתא החלה מיד אחרי רכישת הכרטיסים.לבקשתי שימצאו לי כרטיסים לטיסות לא נענו עבר זמן יקר והטיסות התמלאו ונותרו מחירים גבוהים.גם על זה הגשתי תלונה.חברת איסתא אמורה ליהיות חברה סופר מקצועית.מה שקרה איתי זה חוסר מקצועיות משווע ואני משלמת על כך בעוגמת נפש.יש לציין שבן הזוג לא ביקש לסמן מקום היה ברור לו שנשב יחד במיוחד שרכש אחרי.אני דורשת פיצוי על עוגמת נפש זו.על הטיסה שאותה אני אמורה לעבור במקום פחות טוב למרות שהזמנתי זמן רב מראש.
כספי סוג הנזק :
שיסדרו לי במיידית מקומות נוחים.שילשום פניתי אליהם וטרם התייחסו פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה