פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת החזר כספי עקב פשיטת רגל של חברת התעופה "מאלב" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אתר אינטרנט ומוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-6 בנובמבר 2011 ביצעתי הזמנה באתר של איסתא של שני כרטיסי טיסה של חברת התעופה "מאלב" לאמסטרדם עם עצירות ביניים בבודפשט. בתאריך זה בוצע גם הכרטוס. ב-3 בפברואר 2012 פורסמו ידיעות בתקשורת על פשיטת רגל של חברת התעופה "מאלב".
בעקבות פרסומים אלו, פניתי למוקד הטלפוני של חברת איסתא ב-5 בפברואר 2012 לצורך בירור סטאטוס ההזמנה שלי. במוקד נאמר לי להמתין פרק זמן סביר של כשבוע כדי שחברת איסתא תוכל לבדוק את הנושא מול חברת התעופה, האם ישנה אפשרות להחזיר את הכסף ששילמתי או לחילופין האם חברת התעופה "מאלב" תחזור לפעילות.

ב-15 בפברואר 2012, לפי מכתב רשמי שיצא לסוכני הנסיעות מהתאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, סוכני הנסיעות בישראל, ביניהם חברת איסתא, היו צריכים לבצע קיזוז במערכת ה-BSP מול חברת התעופה "מאלב". פניתי שוב לחברת איסתא לבירור לגבי התחייבותם כלפיי כלקוח ונאמר לי חברת איסתא אינה אחראית על פשיטות רגל של ספקיה ולכן הכסף ששולם אבוד ולא אקבל החזר או זיכוי.

מהרגע שבו נודע בכלי התקשורת על פשיטת הרגל של חברת "מאלב" ועד היום, לא קיבלתי אף פניה מחברת איסתא, שבה הם מיידעים אותי על הנעשה או מעדכנים אותנו בניסיונות לעזור לי. גם כאשר פניתי למוקד שירות הלקוחות של איסתא קיבלתי תשובה מזלזלת, פוגעת וחסרת עניין. הנציגה במוקד לא הציעה שום פתרון, ניסתה לסיים את השיחה, ולא נתנה תשובות מספקות.

פניה זו הינה פנייתי השלישית לחברת איסתא, במסגרתה אני מבקש לקבל החזר של הכסף שהועבר לכם בחודש נובמבר ע"ס 808$ או לחילופין 2,990 שקלים עבור כרטיסי הטיסה.
ברצוני לחדד כי ההזמנה בוצעה מול חברת "איסתא", כך גם מופיע בחיוב בחברת האשראי.
מסיבה זו, אני רואה בחברת איסתא כאחראית על ההזמנות שמבצעים לקוחותיה. איסתא נכשלה באספקת השירות שהזמנתי, זוג כרטיסי טיסה לאמסטרדם ולכן אני דורש ההחזר כספי.

חשוב לציין כי פניתי לחברת איסתא כיוון שראיתי בה חברה בעלת שם ומוניטין בתחום התיירות והסתמכתי על הידע והניסיון שלהם בתחום. הנחתי בתום לב כי איסתא כחברה שמספקת שירותי בודקת את המצב הכספי של הספקים שלה. חברת איסתא התרשלה בבדיקתה ואני נפגעתי כלקוח.

בעקבות דברים אלו אני רואה באיסתא כאחראית לכשל העסקה ולכן דורש ממנה את ההחזר הכספי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא בגין העסקה פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה