תלונות איסתא

הרברט סמואל 5 ירושלים כתובת:
ירושלים, נחלת שבעה סניף חברה:
שלום רב,

אני וזוגתי הזמנו בתאריך ה28.03.2012 זוג כרטיסים לטיסת איבריה לבואנוס איירס בעזרתה האדיבה של גברת אסתר-ששון מהסניף הנקוב לעיל.
הכרטיסים הוזמנו לתאריך ה16.04.2012 בשעה שש בבוקר, הנחיתה בבואנוס איירס שוערכה לאותו היום בשעה שמונה בערב לערך שעון מקומי.
הארוחות בטיסה הוזמנו במיוחד מכיוון שאנוכי שומר כשרות וחברתי צמחונית, בהתאם לכך ביקשנו לוודא שהארוחות הנ"ל יוזמנו במיוחד לטיסה ולטיסת ההמשך.

בתאריך ה15.04.2012 הגעתי לסניף איסתא גבעתיים בכדי לשנות פרטי הזמנה של טיסות פנימיות בדרום אמריקה ונעזרתי בעזרתו של תומר חן באותו הסניף.
באותו המעמד ביקשתי אותו לוודא כי הארוחות שהוזמנו לטיסה לבואנוס ע"י אסתר אכן אושרו- אך לתדהמתנו תומר גילה שלא זאת בלבד שהארוחות לכאורה לא אושרו, אלא שהטיסה אף יצאה באותו הבוקר, 24 שעות לפני המועד הנקוב בכרטיסים שהזמנו.
מאותו רגע ואילך החל בירור שהוביל למסקנות לא ברורות במיוחד בקשר לאשם והועלנו על טיסה ביום המחרת שיצאה ב16:50 מנתב"ג דרך מדריד לבואנוס איירס.
תוצאות השינוי היו:
1. הפסד יום נסיעה
2. הוצאות ביטול הוסטל שהוזמן מראש בבואנוס איירס לליל ה16 (25 ש"ח נכון לעתה)
3. הארוחות שהוזמנו לא אושרו בשל ההתראה הקצרה של ההזמנה מחברת התעופה

על הנקודה השלישית נתעכב, מכיוון שמדובר במצטבר ב30 שעות של טיסה וטיסת המשך שבהן מצאנו את עצמנו נטולי מזון.
כאמור- אני שומר כשרות וחברתי צמחונית, כך שבשר העוף ובשר החזיר שהוגשו בטיסות לא ענה על הצורך הבסיסי של אף אחד מאיתנו.
נאלצנו להסתפק איפוא בלחמניות ואף רכשנו מראש בשדה התעופה כריכים וסלטים בשווי של 143 שקלים, זאת מכיוון שההודעה על אי-אישור הארוחות הגיעה רק שלוש שעות לפני מועד הטיסה, בזמן שעשינו את דרכנו כבר לכיוון השדה.
אם כך, מצאנו את עצמנו בטיסות של שלושים שעות נטולי מזון ראוי למאכל.

נוסף על כך, מכיוון שטיסות הפנים היו זקוקות לעדכון בשל השינוי המהיר במועד ההגעה הראשוני לבואנוס איירס- מצאנו את עצמנו זאת הפעם השלישית מול כריך בשר חזיר וגבינה בטיסת הפנים מבואנוס איירס לאושואייה. ואנו חושדים שבשל ההתראה הקצרה לשינוי הכרטיסים לטיסות הפנים- מצאנו את עצמנו ישובים בשני איזורים שונים של המטוס על אף הבקשה למושבים צמודים.

בשורה התחתונה, הפסדנו יום טיול, בזבזנו סכום נכבד של כסף על מה שהיה אמור להיקנות בסכום לא מבוטל של כ-5000 שקלים לכל כרטיס טיסה.
נוספה על כך עוגמת הנפש שנגרמה לנו בשל הביטול הרטרואקטיבי של הטיסה שלא נודע לנו עליו אלא במקרה ובמרחק של כ-10 שעות בלבד משעת הטיסה המקורית אלייה התכוננו.

אנו מצפים למתן הדין על האמור לעיל, שכן איחולי הנסיעה הטובה שקיבלנו לא סייעו לנו בהרבה במהלך שלושת הימים הראשונים לטיול שלנו בהתמודדות עם כל הקשיים שנערמו עלינו.

בד בבד, ראוי לציין לשבח זו הפעם השנייה את הסיוע הרב שהעניק לנו תומר בדרך לפיתרון זמני מהיר לתקלה הזו והעניק לנו נחמא פורתא בים של בעיות שהונחתו עלינו באותו זמן.