פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיס טיסה בשל הורה שנפטר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יעקב כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.2012 בעלי רכש לנו כרטיס טיסה משפחתי (3) לתיאלנד כמתנת יום הולדת לתאריך יציאה ב 24.6.2012
בתאריך 27.2.2012 נפטרה אמא שלי היקרה מוות פתאומי
בעלי פנה לחברת איסתא רחובות לביטול הכרטיס היות והמצב הנפשי שלי לא אפשר לטוס .
בפניה לסוכן הנסיעות הוסבר לנו לפנות בכתב להנהלת איסתא . בתשובה בהנהלת איסתא הובהר לנו שיש לשלם קנס של 150% לכל כרטיס .
נדהמנו מחוסר האנושיות של החברה ושאלנו היתכן ?!!
לדברי הסוכן 150% זה הסכום שחברת התעופה גובה מאיסתא ולצערו אין אפשרות להתעלם מהקנס . שאלתי איזו חברת תעופה מדובר ,היות וארצה לפנות אליהם ישרות ולהסביר את רגישות המצב , לדבריו מדובר בחברה אוסבקיסטן והם לא עונים ללקוחות ישיר רק דרך סוכן .

היתכן שאין שום רגישות למצב אליו נקלעתי .
האם עלינו לשלם 150% לכל כרטיס ולשלושת הכרטיסים 450%?!!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה