|
|
|
|
|
|
ביטול כרטיס טיסה בשל הורה שנפטר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
יעקב |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.2012 בעלי רכש לנו כרטיס טיסה משפחתי (3) לתיאלנד כמתנת יום הולדת לתאריך יציאה ב 24.6.2012
בתאריך 27.2.2012 נפטרה אמא שלי היקרה מוות פתאומי
בעלי פנה לחברת איסתא רחובות לביטול הכרטיס היות והמצב הנפשי שלי לא אפשר לטוס .
בפניה לסוכן הנסיעות הוסבר לנו לפנות בכתב להנהלת איסתא . בתשובה בהנהלת איסתא הובהר לנו שיש לשלם קנס של 150% לכל כרטיס .
נדהמנו מחוסר האנושיות של החברה ושאלנו היתכן ?!!
לדברי הסוכן 150% זה הסכום שחברת התעופה גובה מאיסתא ולצערו אין אפשרות להתעלם מהקנס . שאלתי איזו חברת תעופה מדובר ,היות וארצה לפנות אליהם ישרות ולהסביר את רגישות המצב , לדבריו מדובר בחברה אוסבקיסטן והם לא עונים ללקוחות ישיר רק דרך סוכן .
היתכן שאין שום רגישות למצב אליו נקלעתי .
האם עלינו לשלם 150% לכל כרטיס ולשלושת הכרטיסים 450%?!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|