פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי התנאים אשר כתוצאה מהסתמכות עליהם נקנה כרטיס הטיסה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 9.2.12 קניתי כרטיס טיסה אשר עתידה לצאת ב 1.7.12 (חמישה חודשים מראש) מישראל לרוסיה. מדובר בכרטיס טיסה "משולש"- הלוך: טיסה מתל אביב למוסקבה (1.7.12)+ לאחר 11 שעות מהנחיתה טיסה ממוסקבה לסן פטרבורג (2.7.12). חזור (אחרי שלושה שבועות): טיסה ישירה מסן פטרבורג לתל אביב (23.7.12).
2. כרטיס הטיסה נקנה באמצעות שרות טלפוני של סוכנת המכירוןת גב' זינה שקולניק.
3. במעמד הקנייה שאלתי את גב' זינה האם אני יכולה להישאר במוסקבה (ולא לעלות לטיסה שיוצאת אחרי 11 שעות לסן פטרבורג), להגיע לסן-פטרבורג בכוחות עצמי, ולחזור מהטיסה מסן-פטרבורג לתל-אביב.
4. גב' שקולניק אמרה אז בביטחון מוחלט "אין שום בעיה, בין כך את יורדת מהמטוס ולוקחת את כל המזוודות, את יכולה לצאת מהשדה".
5. על סמך הבטחותיה של גב' זינה אשר בגינן הסתמכתי לחלוטין נקנה כרטיס הטיסה. כמו כן הוזמנו מלונות ונבנה מסלול טיול בהתאם להצהרתה זו של גב' זינה.
6. ביום 29.4.12 שלחתי מייל לגב' זינה, בשל העובדה שעברו שלושב חודשים ממעמד הקנייה, וברצוני היה לבדוק האם בקשתי הנוספת (אוכל כשר) נרשמה.
7. גב' זינה לא טרחה להשיב לי ישירות אלא שלחה את המייל ישירות לשרות לקוחות.
8. לתדהמתי כששרות לקוחות חזרקו אליי בערב נאמר לי כי התנאי שאלמליו לא הייתי קונה את הכרטיס אינו מובטח: "אם את לא עולה על הטיסה ממוסקבה לסן פטרבורג- קיימת אפשרות שבסן פטרבורג יבטלו את הכרטיס ולא תוכלי לחזור לתל-אביב".
9. הוכתי בתדהמה מתנאי חדש זה שסותר לחלוטין את שהובטח לי. גב' זינה לא ניתנת להשגה- ונתקפתי במתח וחרדה מכך. האם הצפייה ממני היא לשהות במשך שלושה שבועות ברוסיה ולתהות האם אני אהיה יכולה לעלות על הטיסה חזרה לתל-אביב?
10. אשמח לעזרתכם

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה