פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי המחיר ואי מסירת כל המידע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 שבועות עשיתי הזמנה באיסתא לטיסה לסין. בעקבות בעיית מקום על הטיסה נאלצתי להיות ברשימת המתנה.
הסוכן דרכו בוצעה ההזמנה היה אומנם נחמד אך מאוד מבולבל. לא פעם נאלצתי לתקן אותו בנושא תאריכים ויעדים. הוא הפגין חוסר מקצועיות משווע כאשר"לא מצא" טיסה מסויימת ולאחר התעקשות שלי הודה כי טעה בהקשת הארץ.
לאחרשכבר נמצאו התאריכים ונלקח ממני כרטיס האשראי, "גילה" הסוכן כי המחיר גבוה משמעותית מזה שעליו סוכם ועליו נסגר בהזמנה. (שניה לפני שסגרנו את השיחה).
נאלצתי לפנות לסוכנות אחרת והטיסות כבר מלאות ואין אפשרות להשתבץ עליהן. מדובר בחופשה שנתית של חודש שאני מסופקת אם אוכל לקבלה בשנה הקרובה.
הסוכן עם חוסר מקצועיותו, אמינותו המפוקפקת ונחמדותו המעושה יגרום לי ולחברתי להשאר בארץ ולהפסיד את מה שלו ייחלנו במשך כל התקופה האחרונה.
בזבזנו זמן יקר מאוד בתליית תקווה באיסתא. לו הייתי מקשיבה לחברים שכבר ניכוו מאיסתא, ייתכן והייתי היום בשלבי ארגונים לטיול.
כסף ו סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה