פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר צדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי מטילת בדרום אמריקה היא קנתה את הכרטיס באיסתא דרך הטלפון. היא היתה אמורה לחזור ב6 ביוני ממקסיקו והיא ביקשה להקדים ולשנות יעד חזרה מלימה שבפרו ב29 למאי כשהיתקשרתי אמרו לי שאין מקומות בתאריך זה במקביל אחות של חברה של ביתי הלכו לסוכנות איסתא רחובות משם היא קנתה את הכרטיס וכן שינו לה את התאריך ל29 ושם אמרו שיש מקומות אז מה קורה פה? מי שקונה כרטיס דרך הטלפון אוכל אותה? אחרי ה29 למאי ביתי תישאר בלימה לבד כי החברה חוזרת ב29 שזה מלחיץ אותי מאוד וגם נגמר לה הכסף והיא בוכה שהיא רוצה כבר לחזור כי לא נעים להישאר לבד אני מאוד לחוצה ולא ישנה בלילות בבקשה תעזרו לי זה לא פייר תודה רבה השם של הבת שלי הוא אור ישראל ת.ז. 302667258
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
אינה נציגה בכירה שם ותפקיד:
שלום ,
ראשית יש לפנות לחברת איסתא באמצעות המייל [email protected]
או פקס 037777101 לאחר חזרת הבת מחו"ל
אין אפשרות לטפל בתלונות שלא באמצעות הלקוח עצמו אלא צד ג'
ברגע שהבת תחזור מוזמנת לפנות אלינו ואנו נבדוק את כל הטענות
בברכה,
איסתא
תגובה:
פניה לחברה לאחר חזרה לארץ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה