פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצהרת פרטים שיקריים בשיחת ביצוע עיסקה נושא התלונה:
זלוף שי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
הזמנה טלפונית כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ביצעתי הזמנה טלפונית מאיסתא של שלושה כרטיסי טיסה של אל-על(לי לאישתי ולבני) לבודפשט ב529$ הכרטיס. כששאלתי לפני שאישרתי את הרכישה מהם תנאי הביטול והשינוי נאמר לי ע"י הסוכנת כי עלות הביטול תהיה 140$ ועלות שינוי יעד תהיה 70$ ביום ראשון בבוקר רעיתי התקשרה לשירות לקוחות כדי לשנות את יעד הטיסה לאתונה . נאמר לה ע"י נציגת שירות לקוחות איסתא כי אף על פי שעלות כרטיס הטיסה לאתונה היא 272$ הכרטיס נחוייב על מחיר 529$ + 140$ עבור כל כרטיס . לפי חישוב מהיר רווח לא הגון של 140$ + 529-272$ כפול שלושה כרטיסי טיסה = 1191$ שזה 4764 שח . האם איסתא לא תמכור את הכרטיסים לבודפשט? האם איסתא תקנה את כרטיסי הטיסה לאתונה ב529$ ? האם 140$ היא עלות סבירה לשינוי יעד שאין לו עלות לאיסתא פרט לעלות נותני השירות היא עלות סבירה? כל אלו הן שאלות . בשיחה שניהלה רעייתי עם חן ורותם משירות לקוחות הפנו אותה אל מסמך שנשלח אלינו לאחר ביצוע ההזמנה עליו לא חתמנו ופרטי הביטול והשינוי נאמרו לי בטלפון באופן אישי לפני סגירת העיסקה. כאשר ביקשה רעייתי לדבר עם אחראי נאמר לה שהמסמך נשלח אליה וזהו "ככה זה" . ו"אין מה לעשות". זוהי תרמית וגזילה של לקוחות שכולי תקווה שתתוקן בהקדם. ולקוחות נוספים לא יאלצו לחוות את חווית השירות הנוראה הזו
כספי סוג הנזק :
שינוי יעד לאתונה בעלות סבירה פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה