פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בר מצווה בפריז נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
קוראים לי אתי ואני אם חד הורית לילד בן כמעט 13.
אני עובדת המון שעות מחוץ לבית על מנת שאוכל לפרנס בכבוד.
בנוסף לעבודתי במשרה מלאה, עבדתי מספר חודשים במלצרות בערב על מנת שאוכל לחסוך כסף לטיול הבר מצווה שתכננתי לבן שלי.
לפני כ-3 חודשים, הגעתי לרגע שחיכיתי לו והזמנתי נופש אצל נציגת שירות באיסתא חדרה, אשר הסבירה לי שתמורת הכסף שאני משלמת אני מקבלת נופש של 5 ימים מלאים, כאשר הטיסה יוצאת באחת וחצי לפנות בוקר בתאריך 17/6/12 והחזרה בתאריך 21/6/12 בשתיים עשרה בלילה בערך. הנציגה הקפידה לומר לי שזאת טיסת צ'ארטר אך לא הסבירה לי את משמעות הדבר וכן ביקשה ממני לאשר מולה את הטיסה 3 ימים לפני שהיא אמורה לצאת.
לפני כיומיים התקשרתי אליה (אל אותה הנציגה של איסתא בסניף חדרה) על מנת לאשר את הטיסה ולמרות שהשארתי 2 מיילים והודעות אצל נציגי השירות מאותו הסניף - היא לא חזרה אלי במשך יממה וחצי עד שהחלטתי ליסוע אליה במיוחד כדי לבדוק מה קורה. כשהגעתי אז היא אמרה לי שביום שיש בבוקר, ה- 15/6/12, יומיים לפני הטיסה) היא תעשה לי אישור טיסה ותתקשר לעדכן אותי.
הבוקר (יום שישי ה-15/6/12), ניסיתי להתקשר אליה (אל נציגת איסתא) מעשר בבוקר, אך שוב, למרות הודעה אצל הנציגה שיושבת לצידה ולמרות מספר חיוגים - הצלחתי לקבל ממנה מענה רק אחרי שעה וחצי. בשיחה זו היא הודיעה לי שחברת הטיסה דחתה את הטיסה שלי ליום ראשון בארבע אחה"צ, כלומר דחייה במעל יום שלם(כ- 13 שעות), דבר שמקצר את החופשה (הממילא קצרה) שלנו בפריז באופן משמעותי וכמו כן גם את השהות במלון. ביקשתי ממנה שתמצא לי טיסה לשעה שעבורה שילמתי ושאני לא מוכנה לדחות את החופשה בעוד 13 שעות והיא אמרה שבלתי אפשרי. בשיחתנו זו האחרונה, היא טענה שהיא הודיעה לי מראש שהטיסה יכולה להידחות בכמה שעות, אך אזהרה זו לא זכורה לי כי אני מניחה שאילו ידעתי מראש - לא הייתי קונה טיסת ט'ארטר אלא חברה, כי שעות החופש (שגם לקחתי מהעבודה) הן קריטיות עבורי ועבור הילד שלי.
רק בשיחתנו זו האחרונה היא טרחה ליידע אותי שטיסות צ'ארטר עלולות להידחות עד 24 שעות והמידע, המאוד רלוונטי הזה, לא ניתן לי לפני שרכשתי את ההזמנה, אלא רק יומיים לפני הטיסה כאשר כבר אין אפשרות חוקית לבטלה כי מאוחר מידי.

העניין הזה גרם לבני שזו הטיסה הראשונה בחייו לחגיגת הבר מצווה שלו - לעגמת נפש וצער וקילקל לנו את מצב הרוח באחד הימים שהיה אמור להיות נטו כיף, ולי כנ"ל + תשלום יתר עבר הזמנה שלא ניתנו לי כל פרטיה מראש והפסד של יום חופש שלקחתי מהעבודה.
האם יש אפשרות לעשות משהו בנדון או לחלופין לקבל החזר כספי מהחברה?
מה קורה עם המלון ששילמנו יום יותר ובפועל קיבלנו פחות?
מה קורה עם המלון במידה וידחו גם את טיסת החזור שמשום מה עד עכשיו לא ברור אם גם היא תדחה ובכמה. האם נצטרך לעזוב את המלון ולחכות בחוץ לטיסה?
הייתי צריכה כבר להרגיש את החופש ובמקום זה עכשיו קצת עצובה...
אודה על הכוונה,
אתי,
פרדס חנה
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה