פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
בתאריך 03.07.12 ביצעתי הזמנה באתר של חברת איסתא, נופש בוורנה שבבולגריה ל 4 אנשים.
באתר צוין שהחבילה ל 3 לילות ו 4 ימים, המחיר היה לטעמי ולכן עשיתי הזמנה ושילמתי מייד באשראי.
ביום של הטיסה, בדרך מהצפון לנתב"ג הודיעו לי שיש עיכוב בטיסת לוורנה בשעתיים והקדמה ב 6 שעות של הטיסת חזור לתל אביב, בפועל במקום לקבל 4 ימים שעינו בוורנה רק יומיים מפני שהגענו למלון ב 2 בלילה.
השלמנו עם העובדה שרימו אותנו אך זה לא הסתיים כאן, אספו אותנו מהמלון בשעה 13:00 לשדה התעופה, ולאחר שהפקדנו את המזוודות ועברנו את הבידוק הבטחוני, הודיעו שיש עיכוב והטיסה לא ממריאה בשעה 16:00 כמתוכנן ללא צפי, ובאי וודאות, ורק בשעה 20:00 הודיעו שממריאים, וככה בוזבז כל היום בשדה במקום לטייל ולהנות המחופשה שגם ככה קצרה.
בהמתנה לטיסה כמובן בזבזנו הרבה כסף על אוכל ושתייה מאחר והמחירים שם מאוד יקרים.
כל ההתנהלות הרסה לנו את החופשה, ואם היו מודיעים על כך מראש לא הייתי מזמין את הנופש הזה.
בשורה התחתונה לא היה עם מי לדבר, לא הייתה נציגות של החברה במקום, חיכינו בשדה בחוסר וודאות, בזבזנו כספים על שתיה ומזון פרט לבקבוק מיים וקוראסון קטן שחילקו, והחופשה של ה 4 ימים הפכה ליומים בלבד שמתוכם יום שלם בוזבז בהמתנה.
אני מרגיש מרומה ושלא קיבלתי תמורה לכספי.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה