פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפיה של ביצוע הזמנה נושא התלונה:
בן חמו אדיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 16.07 ביצעתי הזמנה דרך האתר לנופש כאשר שעת הטיסה הייתה 05:30
הטיסה והמלון אושרו ואף שילמתי עבורם לאחר שיחה עם אישתי היות ויש לי שני ילדים קטנים החלטתי לבדוק לגבי ביטול או דחיית הטיסה
בפניה שלי לאיסתא שוחחתי עם נציגה בשם חן , שאלתי אותה לגבי דמי ביטול והיא מיד ענתה לי שדמי הביטול מלאים , אמרתי להם כי הדבר אינו רשום בחוזה או באתר או בתנאי הביטול וקראתי זאת 5 פעמים בכדי לבדוק שאני לא טועה
לדבריה מדובר בטיסת צרטר וכל טיסת צרטר דמי הביטול מלאים וזה רשום ביקשתי שהיא תפנה אותי איפה זה רשום והיא אמרה שהיא לא יודעת ומכאן היא החלה לצעוק אלי " זה רשום ואם זה לא רשום אז אני מעדכנת אותך עכשיו" אמרתי לה שלא יתכן שאחרי שאני משלם היא מעדכנת אותי ואם זה לא רשום בתנאי העסקה אז לא קביל אז היא אמרה זה מה יש תשלם את כל דמי הביטול
היות והיא לא הייתה נעימה החלטתי לבקש לשוחח עם המנהל שלה לדבריה אי אפשר ואני צריך להמתין אמרתי לה שאין בעיה והיא מצידה מיד אמרה תחכה עד מחר וניתקה .

בערב התקשרתי שוב ושוחחתי עם נציגה בשם שימרת היא מצידה חזרה ואמרה שוב שדמי הביטול מלאים כי זה רשום באתר ושוב ביקשתי שתפנה את תשומת ליבי מעבר לרשום כי דמי הביטול בהתאם להסכם עם הספק (כלומר צד שלישי) מתברר כי דמי הביטול הכן מלאים מול הספק אבל אני עשית עסקה עם איסתא והם מצידם כלל לא פרסמו מה הם תנאי הביטול לדבריהם אני אמור היית לפנות לספק אך את שם הספק קיבלתי רק לאחר ביצוע העסקה.

כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה