פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון של התיחסות נושא התלונה:
בלאיש איתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאיך 5.8 סגרתי לספטמבר מלון לחג בים המלח
ב 6.8 לא עברו 24 שעות נאלצתי לבטל עקב אילוצים משפחתיים לצערי
התקשרתי בבוקר מוקדם והיחס שקבלתי מאותה נציגת שירות - (פנינה) היה מהמחפירים שפגשתי בחיי... חקרה אותי ונסתה לשכנע אותי לא לבטל וכשהסברתי לה שאני חייב לבטל אמרה לי שהיא תחזור אלי בסוף היום... כשנסתי להבין למה אי אפשר לבטל ולמה אני צריך לשלם דמי ביטול אחרי בקושי 18 שעות חזרה ואמרה שאישרתי את ההזמנה וזו המדיניות בטון מזלזל ואף נתקה את הטלפון ... למה כשמבצעים הזמנה אתם יודעים להקשיב וטפל וכשצריך לבטל אתם מנתקים את הטלפון - בושה, מתי תבינו שככה לא נתנהלת חברה שנותנת שירותי נופש. אתם פוגעים בעצמכם בלבד!
מקוה לשמוע שדמי הביטול נמחקו מכוון שבקושי עברה יממה
בבקשה התחשבו בזמן הקצר שעבר מרגע ההזמנה... אני בטוח שאפר לוותר על דמי הבייטול פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה