פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מדריך טיול מאורגן. ללא מענה והתייחסות של החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: טיול משפחות מאורגן לצפון איטליה מתאריך 21.08.2012

אני מבקש ליידע אתכם על התנהגות מחפירה של מדריך הטיול עזרא גינדי מתחילת הטיול בניצול ציני של תלות הנוסעים במדריך . כקבוצה בשבי. הרשה לעצמו עזרא לפגוע להעליב ולהתנהג בבוטות למטילים ובחוסר התחשבות .
ספק אם היה מרשה לעצמו להתנהג כך בליווי מטיילים בארץ בסביבה מוכרת ובטוחה לנוסעים.
להלן שלוש אירועים המייצגים את התנהגותו של המדריך .
אירוע ראשון
ביום השני לטיול שלוש ילדות בניהם ביתי איבדו קשר עם הקבוצה . הורה נוסף
ואנוכי חיפשנו את הילדים כל היום.
והודענו על כך למדריך שנותר בנקודת המפגש עם הציוד . בפארק גרדה לנד.
עם מציאתם בסוף היום התברר לנו שהילדים יצרו קשר לעזרא מטלפון של
עובר אורח מקומי . וביקשו ממנו להעביר הודעה להורים כי איבדו את הדרך לנקודת המפגש. ואינם יודעים כיצד להגיע
עזרה המדריך הורה לילדים להמתין עד סוף היום בשער היציאה מהפארק
ושאין באפשרותו להעביר להורים הודעה טלפונית . אף שיכול היה לשלוח
הודעה טלפונית
וכך נשארו הילדים עד לסוף היום ללא מזון ושתייה ביום חם במיוחד.
אירוע שני
עם מציאתם בסוף היום בתאום וברשותו של המדריך הלכתי להביא מזון
ושתייה לילדים .
בניגוד להבטחתו להמתין לשובי (5 דקות) אילץ עזרא את הילדים לשאת את
התיקים הכבדים בעצמם ולצעוד הרחק לחניית האוטובוסים ביום חם וללא
התחשבות בגילם . פעולה אופיינית לאורך כל הטיול.

אירוע שלישי
בפעילות ערב של ארוחה ומופע הנתון לבחירת המטייל . ביתי ביקשה ברגע
האחרון להצטרף לקבוצה
היא רכשה כרטיס עצמאית בקופה . והתיישבה עם חברי הקבוצה .
לאחר זמן קצר המדריך עזרה בעזות מצח סילק אותה מהשולחן לקצה האולם.
והושיב במקומה את נהג האוטובוס .בטענה שזה אינו מקומה בכרטיס .אף
שהיה מקום פנוי עם הקבוצה
לי כהסבר הוא אמר במו פיו וללא כל התנצלות. שאני פוגע בפרנסתו. ולכן זו
זכותו לסלק את הילדה מהקבוצה .
למעט לציין שהאירוע גרם לביתי טראומה קשה. ובכי מתמשך .והשפיע על
שנינו קשות עד היום .
לסיכום:
מדריך זה אינו ראוי להדריך .וצר לי על קבוצות עתידיות שהוא אמור להוביל.
לדעתי גם נדרש להתייחס בספקנות למשובים הנכתבים בסוף הטיול . המביעים את הצורך והרצון של הנוסע לזכור ולסכם את הטיול למשפחה כחוויה מהנה ומוצלחת . תוך התעלמות מהרבה רגעי כעס אכזבה ומרירות של מרבית משתתפי הטיול שלנו.
. במסגרת עבודתי אני נוסע רבות בעולם. . לא נתקלתי ביחס כזה בוטה של מדריך טיולים . לציבור שמגיע לו יחס שונה ומכובד. ואני מודע לצורך במשמעת ולקושי של הדרכה קבוצה בטיול מאורגן . אך אין כל הצדקה ליחס כמתואר .
אבקש להבהיר שהאירועים תוארו במדויק וניתנים לגיבוי ע"י משתתפי הקבוצה.
אף שרצוני העיקרי למנוע פגיעה במטיילם עתידיים .
אני שומר על זכותי להביא מכתב זה לידיעת הרבים ברשת.
ולנקוט בכול אמצעי שאמצא לנכון.


עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה