פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שינויים בכירטוס טיסה לברצלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/9, יום שני ביצעתי הזמנה דרך אתר האינטרנט של איסתא.
2 כרטיסי טיסה לברצלונה לתאריך 14/10.
יום למחרת שותפתי לנסיעה גילתה שנקבעה לה פגישת עבודה חשובה ב14/10 בבוקר ולכן אנו נאלצים לאחר את הטיסה לצהריים או להזיזה ביום.
בשיחה מול נציגת שירות בשם רותם הוסבר לי שאין בעיה להזיז את הטיסה ליום למחרת באותה השעה, לא צוינו שום עלויות של שינוי תאריך,
לאחר זמן מה חזרה אלי הנציגה ועידכנה אותי שהשינוי הוא בעלות של 95 דולר לכרטיס ושהיא שכחה לציין זאת.
לאחר דין ודברים הסכמתי לשינוי ולעלויות רק ביקשתי לא לבצע זאת מפני שאני צריך לשנות גם את הזמנת המלון שבוצעה דרך אתר אינטרנט אחר.
לאחר שיחה עם המלון חזרתי לאיסתא ודיברתי שוב עם רותם שהפעם הוסיפה ל190 הדולרים הנוספים עוד 50 דולרים של מיסים לטענתה(היא לא ידעה להסביר מה זה אומר),
ביקשתי מנהל או לפחות הסבר למיסים שקופצים ב50 דולר ליממה אך ללא מענה,
ביקשתי שיעבירו אותי לביטולים על מנת שאזמין את הטיסה המיועדת שוב ללא עלויות שינוי ומיסים. נמסרה לי כתובת מייל של מחלקת ביטולים.
באותו הרגע שלחתי מייל למחלקת ביטולים וקיבלתי מייל חוזר בו נרשם שהפניה תטופל עוד באותו יום מפני שנשלחה לפני השעה 17:00, באותו היום (חמישי) איש לא חזר אלי וגם לא ביום למחרת,
היום(יום ראשון) פניתי ביוזמתי לאיסתא לנציגה בשם סיגל שהבטיחה שיחזרו אלי עוד היום, לאחר מספר דקות חזר אלי נציג בשם אלכס ממחלקת ביטולים שטען שכלל לא התקבלה באיסתא בקשה לביטול(זאת לאחר שקיבלתי אישור במייל שהבקשה שלי בטיפול).
ביקשתי לבטל את ההזמנה אך הוסבר לי שזה יהיה אפשרי רק אחרי החג ורק לאחר שאשלח מייל שוב.
אלכס ידע להסביר לי ש50 הדולרים הנוספים אינם בעבור מיסים אלא דמי טיפול שאיסתא גובה על כירטוס מחדש.
ביקשתי מאלכס לדבר עם מנהל לפני הביטול אך נאמר לי ששיחות מנהל לא מבוצעות און ליין ואין לו אפשרות לתאם עימי ציפיות לחזרת מנהל בנושא מפני שמנהל באיסתא יכול להחליט שהפניה לא רלוונטית אליו ואז לא חוזרים אלי כלל.
ביקשתי את המייל של פניות הציבור באיסתא אך נאמר לי שגם דבר כזה לא קיים וניתן לי מספר טלפון ומספר פקס שיהיו זמינים רק החל מיום רביעי הקרוב וגם מספרים אלה אינם לפניות ציבור אלא שירות לקוחות.

בינתיים אינני יכול להזמין את הטיסה ליום למחרת(בה נאמר לי שקיימים 9 מקומות בלבד) ואין לי הבטחה או אסמכתא לביטול(שגם בו הכסף יוחזר אלי רק לאחר 14 ימי עסקים )

מיותר לציין את בזבוז הזמן והסחבת עקב הבירוקרטיה המסורבלת שמפעילה החברה, את עוגמת הנפש והעצבים שנגרמו, את בזבוז הכסף עקב עלויות הביטול גם עם חוק הגנת הצרכן וכו.
או ביטול הטיסה ללא עלויות נלוות או שינוי מועד הטיסה ללא עלות. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה