פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיכנון בעייתי ורמת הדרכה נמוכה בטיול מספר 092712 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 28/9-4/10 התקיים טיול מאורגן של חברת איסתא . ברצוננו להסב את תשומת ליבכם לתכנון הבעייתי , "למריחת הזמן" היום יומית בזמן הטיול ולרמת ההדרכה הירודה של מדריכת הטיול חנה טרבלסי.
ההדרכה
לפני הטיסה התברר לנו שהמדריך שהיה מיועד להדריך בטיול, יאיר קפח, חלה ומחליפה אותו מדריכה בשם חנה טרבלסי. המדריכה טענה שלא הספיקה להתכונן (טענה סבירה בגלל ההתראה הקצרה שניתנה לה) אבל הוסיפה שהדריכה בעבר בפורטוגל לפחות ארבעה טיולים כשהאחרון היה בחודש אוגוסט 2012 .

המדריכה הפגינה רמת ידע נמוכה ורדודה לגבי פורטוגל בהיבטים ההיסטוריים , גיאוגרפים ובהיבטים עכשוויים של כלכלה ופוליטיקה ,המדריכה הרבתה "למחזר הסברים" לקרא מהדף . ניכר שהידע שלה על המדינה הוא שטחי והיא אינה טורחת להתכונן בין יום טיול אחד למשנהו.

ניכר חוסר תכנון יום יומי של המסלולים ומריחת זמן . בארבע ימים מתוך שבעה העברנו לפחות שעתיים או יותר במרכזי קניות (קניונים) בערים קוימברה, גווארדה, פורטו וליסבון מרכזי קניות שאין להם דבר או חצי דבר הקשור ליחודיות של פורטוגל וכמוהם אפשר למצא רבים גם בארצנו .

בגלל חוסר ההיכרות של המדריכה עם האתרים בטיול הוקצע זמן מועט לאתרים מרשימים לדוגמה יער בוסקו והעיירה סינטרה. בחמדות הטבע היפות ביותר בפורטוגל שהינו פחות משעה . ניכר שהמדריכה אינה טורחת ללמוד את המסלול ולהתכונן ולתכנן את הביקור באתרים .

המדריכה הרבתה לתת "זמן חופשי" ההתנהלות נראתה אקראית מקרית ולא מתוכננת .

תיכנון הטיול
בתיכנון הטיול התאפשרו שני ימי בחירה כאשר המשתתפים נדרשו להוסיף עליהם סכומי כסף לא מבוטלים בין 20ל 40 אירו לאדם בפועל ימי הסיור היו קרובים מאוד למסלול הטיול (פחות מ20 ק"מ ) ולא היתה סיבה הגיונית לא לשלב אותם במסלולי הטיול (מלבד הצורך לשווק טיול זול שיעלה יקר) הדבר צרם עוד יותר על רקע מריחת זמן כמעט בכל יום מימי הטיול, מחברה מכובדת כמו איסתא אנחנו מצפים לשקיפות ולמחיר ללא " טריקים ושטיקים" . חוסר הגינות וזילזול באינטליגנציה של הלקוחות לא עושה שם- טוב לאף חברה.

במשך כל הטיול נכנסו רק לאתר אחד שהתשלום עליו היה כלול במחיר הטיול(האוניברסיטה של קויומברה), למראת שפורטוגל ובעיקר ליסבון משופעת במוזיאונים חלקם ייחודיים מתכנני הטיול בחרו "לפסוח" על אתרים בתשלום ולחסוך מהוצאות החברה.

לסיכום : פורטוגל היא ארץ יפה ונפלאה הטיול בה יכול להיות חוויה נעימה ומלמדת .במקרה זה אנו חשים אכזבה ותחושת החמצה בגלל תיכנון טיול לא הוגן ומזלזל בשילוב עם רמת הדרכה נמוכה שני אלו אינם מכבדים חברה וותיקה כמו איסתא , אנו מצפים להבהרות ולפיצוי על עוגמת הנפש . שילמנו ממיטב כספנו וקיבלנו מוצר שאינו מצדיק את המחיר.

לטיפולכם
וולדנר מרלן 058008004 [email protected]
גל אשל 058336520 [email protected]
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה