פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיצור מהותי בימי חופשה וחוסר גילוי נאות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 8 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בינואר 2006 הזמנו(אנו 3 זוגות חברים) נופשון לבודפשט ל-16.2.06
כשהוצעו לנו אפשרויות הטיסה למרות היותנו חברי הנוסע המתמיד באל על העדפנו לטוס בחברה TVL שכך זמן השהות שלנו בבודפשט היה 3 ימים מלאים. הדגשנו זאת בפרוש שהרי לא כדאי לנו לצאת לחופשה בת יומיים, במיוחד אנו תושבי הצפון שרק ההגעה לנתב"ג והחזרה מצריכה יום חופשה.
כשבוע לפני מועד הטיסה ביקשנו שישלחו אלינו הכרטיסים אולם נדחינו עד ל14.2 יומיים לפני הטיסה באותו בוקר (כשעתיים לפני הגעת הכרטיסים) נתבשרנו כי אנו טסים עם אל על כלומר יוצאים 3 שעות מאוחר יותר ומגיעים בחצות(הפסדנו ערב)
וחוזרים ב שעת בוקר מוקדמת ביום א' במקום יציאה חזרה ב23.30 ביום א'
הטיול שלנו קוצר בכ-17 שעות משמעותיות מאוד שכן מהארץ הזמנו לנו מדריך מקומי לטיול ביום א' נאלצנו לבטל את הטיול .
פנינו לכל הגורמים המטפלים בנופש ישיר, ראשית לא היה גילוי נאות, כשביקשנו לבבר מי הספק שלהם סרבו למסור מידע כמו כן נתגלה לנו כי הטיסה המיועדת לנו בוטלה יותר משבוע קודם מדוע לא נמסר לנו על כך יתכן שהיינו מחליטים להחליף יעד או מועד.
בפנותנו לחברת נופש ישיר נעננו כי ככה זה ואין אפשרות לכל שינוי ואם לא נגיע לטיסה נפסיד הכל ואם אנו רוצים שניתבע אותם והם יתבעו את השטיח המעופף
(כן גילינו כי הוא הספק)
הסברנו להם כי אין בעינינו כל טעם ליציאה לחו"ל בת יומיים . כל התשובות היו טלפוניות אציין כי כדי שיענה לנו מישהו בכיר נתבקשנו לשטוח את בעייתנו בפקס וכך עשינו שלחנו עותקים של פקס זה גם לגורמים אחרים כמו משרד התיירות והתאחדות סוכני הנסיעות.
נאלצנו לצאת לחופשה זו שהיתה קצרה ומאוד מעייפת
על כל אלה אנו מבקשים להתלונן על כך שהיה לנו הפסד כספי ובעיקר עוגמת נפש ועל כך שחברות כאלה רואות בעצמן כל יכולות ומרגע שאתה הלקוח שילמת אין ביכולתך לעשות דבר. גם לקבל פרטים שמגיעים לך על פי חוק הם מונעים ממך.
אתה בידיהם ותו לא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצו כספי או טיול שווה ערך פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה