פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר של איסתא נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לברר פרטים בסניף של איסתא(לב המפרץ),בפעם השניה שחזרתי ישבתי מול נציגה שרמת השרות שלה הייתה טובה יותר ולכן הסכמתי להתקדם עימה,נאמר לי מהנציגה שהנציגה הקודמת רשמה את מס הת.ז. שלי על שמה ללא רשותי ולכן העסקה שלה, כל זה לא מעניין אותי בתור לקוח זו פוליטקה פנימית שאני לא צריך להיות מוטרד ממנה ומכעיס אותי שהנציגה רשמה אותי ללא ידעתי על שמה במחשב,מכל הרגשת חוסר הנעימות רק רציתי לסיים וללכת משם, בסופו של דבר במקום להיות עסוקים בלקוח הם היו עסוקים מי יקבל את העמלה או מי לא וטעו בהזמנה רשמו שדה תעופה אחר בחזור שבמפורשות הבקשה היחידה שלי הייתה שדה התעופה לא הימים ולא דבר אחר .

מה שהוביל לקח שאני נאלצתי להתמודד עם עוד יומיים לינה ולשלם טיסה נוספת חזרה.

כאשר פניתי לאיסתא דיברה עימי הנציגה הראשונה ואמרה לי שזה סוכם עימי איך היא יודעת כאשר בפועל הנציגה השניה טיפלה בהזמנה והכל נסגר מולה רק ההזמנה נרשמה על שם הנציגה האחרת,
מה שמראה על הרצון להעביר את הכדור ללקוח/
כאשר אומרים לי שאירנה היא הנציגה המטפלת (מה שמופיע במחשב)אירנה אומרת שהדבר סוכם עימי השאלה איך כאשר בפועל ישבתי עם בלה לסגירת העסקה.
הם מתנערים מאחריות עונים בזלזול ולא חוזרים לבקשתי לעשות ברור בדבר.
יותר מזה שהנציגה משקרת לי בצורה כזו בוטה נשאר לי לקוות שאת תעזרו לנו לשמר את הלקוח.
בתודה מראש איתי דקל
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה