פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין חופשה לבודפשט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנדון- תלונה בגין חופשה לבודפשט
ברצוני לשתף אתכם במקרה מעניין שקרה לי עם איסתא קניון הזהב. הכל התחיל כאשר רציתי לברר על חופשה בבודפשט, בתאריך ה- 9.10.12 התקשרתי לסניף הקרוב לביתי בקניון הזהב ומשם הכל התחיל. ענה לי בחור בשם אבנר אשר הציע לי את החופשה שביקשתי במחיר של 660$ לאדם וזאת לאחר הנחה ממנהלת הסניף לטענתו (במקום 680$), כמו כן הבטיח שזהו המחיר הטוב ביותר שיוכלו להציע לי באיסתא. ומרוב נאמנותי לחברה ולאמינות שלה האמנתי לו ואישרתי לו את המשך התהליך להזמנת החופשה. לאחר שאישרתי לו להמשיך עם התהליך הוחתמתי על ידיו על מסמכים אשר מחייבים אותי לסגור את העסקה בלי כל דרך לבטלה, דבר הנשמע הגיוני להמשך תהליך ההזמנה. השיחה עם אבנר היתה בשעות הצהריים, בזמן שחיכיתי לאישור העסקה התבוננתי באתר של איסתא אך לצערי הרב גיליתי משהו אחר, המחיר של אותו הדיל עם אותו המלון ואותה הטיסה מופיע באתר במחיר 573$ לאדם, יש לציין שמחיר זה היה בדיוק בזמן שדיברתי עם אבנר בטלפון וההצעה שהוא נתן לי היתה שקרית וכמובן שזו הרגשה של הונאה. לאחר שראיתי את המחיר הזול יותר באתר מיד התקשרתי לסניף לברר מה פשר הדבר, אך אבנר סיים את המשמרת ואוכל לדבר איתו רק למחרת ב 10 בבוקר, כמובן שניסיתי שהנציגות האחרות יעזרו לי אך עם שירות ברמה כזאת לא היה לי כל סיכוי לקבל עזרה, ענו לי בצורה מעליבה ומביישת כל חברה האמורה לתת שירות כמו איסתא. לאחר שהבנתי שאין לי סיכוי לקבל שירות יצרתי קשר עם אבנר שוב למחרת ב 10 בבוקר, לאחר שהשגתי את אבנר בטלפון ונאמר לי שההזמנה שלי עוד לא אושרה, סיפרתי לו על המקרה והפרש המחירים בין האתר לבין מה שהוא הציע לי אך ללא כל היסוס אבנר זלזל בי והרים את קולו בטלפון בצורה מביישת אתכם כחברה עם שם שכזה. לאחר היחס המזלזל מאבנר ביקשתי שיבטל את ההזמנה כי היא טרם אושרה אך לאחר שאמרתי לו את זה מיידית הוא אמר שההזמנה אושרה ואני אצטרך לשלם דמי ביטול מלאים, כמובן שלא האמנתי למילה שיוצאת מפי נציג שקרן שכזה. ביקשתי לדבר עם המנהלת על הסניף אך לטענתם היא לא היתה בסניף, ולאחר התעקשות רבה הועברתי לסגנית הסניף בשם לירון, הסברתי לה את הבעיה שאני נמצאת בה ושתתבונן באתר שלהם שתיווכח גם להפרשי המחירים הלא הגיוניים. לירון הפנתה אותי לפניות לציבור בטענה שהיא לא יכולה לעשות כלום, ומפה התחלתי להיזרק מנציג לנציג בלי אף מענה. יש לציין כאשר פניתי לפניות הציבור דיברתי עם בחורה בשם אינה, שבתחילת השיחה הרימה עלי את קולה ודיברה בצורה מזלזלת וטענה שרק הסניף יכול לטפל בי מאחר שהם מטפלים בלקוחות שחזרו מהחופשה. וכאשר ביקשתי לדבר עם דרגה בכירה ממנה, טענה אינה שהיא מספיק בכירה והיא לא מעונינת לדבר איתי ומיד סגרה לי את הטלפון וענתה לי נציגה אחרת בשם ענבר, הנציגה עשתה שיחת ועידה עם הסניף המדובר ואז סוכם שמנהלת הסניף תחזור היא תיצור איתי קשר לא יאוחר מעוד שעתיים . לאחר 3 שעות טילפתי לסניף לברר למה לא חוזרים אלי ושוב ענו לי בצעקות ואמרו לי לחכות שיתקשרו אלי,לאחר שאני ממתינה לטלפון במשך עוד 3 שעות (סה"כ 6 שעות) החלטתי שוב להתקשר לסניף וסוף סוף הצלחתי לדבר עם מנהלת הסניף, לאחר שענתה לי לטלפון המנהלת עינת כבר הכירה את המקרה ואמרה לי שהיא לא יכולה לדבר איתי כי היא יוצאת לאירוע ושאני אצור איתה קשר למחרת בבוקר וששתינו נהיה מרוצות. למחרת ב -9 בבוקר התקשרתי לסניף והיא אמרה שהיא תחזור אלי בעוד כמה דקות, לאחר שעה וחצי היא חזרה אלי והיא אמרה שזה בטיפול והיא כבר תתקשר להודיע לי מה קורה עם זה. לאחר שעתיים של המתנה (מדובר על היום שבו היתה הטיסה בלילה) החלטתי להגיע לסניף כדי לקדם את הטיפול בבעיה, ורק שהגעתי לסניף וישבתי מול המנהלת היא התחילה לטפל בבעיה, להתקשר לסוכן ולהסביר לו את המקרה. לאחר שהסוכן הכחיש ואמר שזה לא נכון הצגתי למנהלת את ההדפסות מהאתר שלהם עם המחירים הנמוכים משמעותית למה שהוצע לי מאבנר, המנהלת הבינה את הטעות שקרתה או את הנסיון להונאה מצד הנציג אבנר, והסבירה לסוכן שבאמת קרתה פה טעות ויש לתקן אותה במהרה. לאחר עוד המתנה מרובה (כ-3 שעות) בסניף נאמר לי שזה עדיין בטיפול והחלטתי לעזוב את הסניף לחכות לטלפון עם הבשורות.
בשעה 5 בערב קיבלתי את הטלפון מהסניף עם תשובה חד משמעית שאין מה לעשות, הכרטיסים כבר מוכנים, הסוכן לא מוכן לרדת במחיר למחיר האמיתי של החופשה, וכל מה שנותר לי הוא לשלם את המחיר השקרי או לבטל את החופשה ולשלם דמי ביטול מלאים. יש לציין שההזמנה היתה על 2 אנשים ויצא הפרש מחירים של 174$ בין האתר שלכם למחיר בסניף באותו הרגע שהזמנתי את החבילה. אין לי כל ספק כי עברתי הונאה מצד הסניף, זלזול בשירות הלקוחות, יחס מבייש, וכל דבר הנוגד כל קשר בנתינת שירות אמין וטוב. אין זה ייתכן שחברה בעלת מעמד כמו שלכם תוכל להרשות באחזקת עובדים שקרנים שכאלה, או בהנהלה הנותנת לדברים כאלה לקרות. אתם צריכים להתבייש בכך .
אשמח לתגובתכם בנושא.
אדוה ויהודית בן אבו
מס' קבלות תשלום 474965774, 474965796
פלא- 050-9624740


איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה