פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
גיפס יעל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום דיברתי טלפונית עם גב' בשם ברכה באיסתא סניף חיפה שהבטיחה לי שתמורת 70 $ אוכל לשנות תאריך טיסה ששולמה דרכם. שילמתי בעזרת כרטיס האשראי ושמחתי שהענין סודר.
לא חלפו 5 שעות והגב' חזרה ואמרה שהעלות בפועל הינה 120$ . מנהלת שלה בשם שרה, "הסבירה" שקרתה טעות
לא הצלחתי להבין איך מישהו טועה כך.
מיותר להזכיר את האכזבה שלי בגין הכפלת עלות השינוי
פיצוי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה