|
|
|
|
|
|
הטעייה |
נושא התלונה: |
גיפס יעל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום דיברתי טלפונית עם גב' בשם ברכה באיסתא סניף חיפה שהבטיחה לי שתמורת 70 $ אוכל לשנות תאריך טיסה ששולמה דרכם. שילמתי בעזרת כרטיס האשראי ושמחתי שהענין סודר.
לא חלפו 5 שעות והגב' חזרה ואמרה שהעלות בפועל הינה 120$ . מנהלת שלה בשם שרה, "הסבירה" שקרתה טעות
לא הצלחתי להבין איך מישהו טועה כך.
מיותר להזכיר את האכזבה שלי בגין הכפלת עלות השינוי
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|