פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ונזק כספי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב26.10.2012 נכנסתי לאתר של איסתא באינטרנט ובחרתי את חבילת הנופש לפראג למלון TOWERS מה8.11.2012 עד 11.11.2012 -שילמתי בכרטיס האשראי וכעבור זמן חזרה אליי נציגה של איסתא שהסבירה לי שאת הכרטיסים לטיסה ולמלון אקבל במייל ואכן קיבלתי, התקשרתי למחרת לברר פרטים נוספים נאמר לי שיש העברות למלון משדה התעופה בפראג, שם ימתין לנו בחור עם שלט שעליו כתוב "סנדאו" אשר יקח אותנו לאוטובוסים למלון וגם בחזרה לשדה התעופה ביום האחרון.
הטיסה שלנו נחתה בפראג בשדה התעופה בשעה 22:30 בלילה, חיפשנו את הבחור עם השלט אך הוא לא הופיע, המתנו כחצי שעה נוספת ( כל הישראלים כבר עזבו את השדה ונשארנו שם לבד) החלטנו שאין ברירה ויצאנו מהטרמינל לחפש מונית, שילמנו עבור המונית שלקחה אותנו למלון 25 יורו ( נסיעה של 20 דקות מהשדה)הגענו למלון לקבלה , הגשתי להם את ההזמנה שהדפסתי מהאינטרנט ששלחו לי איסתא אך הפקיד בקבלה טען שלא מופיעה לו הזמנה כזו, השעה היתה 12:00 בלילה, היינו חסרי אונים, מהובלים , מפוחדים, אין עם מי לתקשר בשעה כזו מאוחרת, ולא ידענו מה לעשות , הפקיד שראה שאני כל כך חסרי אונים הציע שנפקיד 150 יורו,נקבל את החדר ובבוקר נסדר את ההזמנה עם איסתא,עלינו לחדר וכל הלילה לא הצלחתי להירדם מהפחד שאולי לא נצליח לסדר את עניין ההזמנה עם איסתא, בבוקר התקשרתי לאיסתא ענתה לי נציגה בשם נטלי אשר הייתה מאוד אדישה למצבנו, הסברתי לה שאני חסרת אונים בארץ זרה ושהיא חייבת לעזור לי, היא אמרה שהיא תנסה ולא בטוח שתצליח, אמרה שאמתין על הקו אך העדפתי לחזור אלייה כעבור כמה דקות, בפעם השנייה שהתקשרתי ענתה לי נציגה אחרת והמתנתי עד שהיא העבירה אותי לנטלי שאמרה שאולי אנו במלון הלא נכון(בדקתי היינו במלון הנכון) , שיחות הבירורים עם איסתא עלו לנו כ 17 יורו, כמעט 90 ש"ח על 7 דקות שיחה, ירדנו לקבלה שוב ואחרי בירורים פקידת הקבלה אישרה את ההזמנה , חשבנו שהנה מתחילים את הנופש אך גם במלון התבדנו , מתקני המלון כפי שצויינו באתר עבור מלון זה לא היו קיימים ( שאלנו את פקידת הקבלה) כגון ביליארד , באולינד, מסאז , שפע של מסעדות, על סמך מתקני המלון הזמנו את הנופש אך המתקנים לא היו קיימים מצאנו את עצמנו מסתובבים במלון שהוא לגמרי לא לטעמנו( מדוע מפרסמים מתקנים אשר לא קיימים במלון??) ביום האחרון שוב הזמנו מונית לשדה התעופה שעלתה לנו 32 יורו .
נגרמה לנו עוגמת נפש וצער ונזק כספי , לא הצלחנו להנות בכלל, אנו כעוסים מאוד על חוסר האחריות של חברת איסתא , מי אמור לפצות אותנו על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו ועל הנזק הכספי? מדוע חברת איסתא מפרסמת דברים לא נכונים על מנת למשוך את הצרכן ובפועל דברים האלו לא קיימים?
מבקשת לקבל הסברים ותשובות על המסע הלא נעים שעברנו....
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי כספי הולם המכסה על הנזק הכספי+ עוגמת הנפש פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה