פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזוודה שלא הגיע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל התעופה בן גוריון אבדות מציאות כתובת:
נתבג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני מנסה להתקשר לטלפון שנתנו לי בשדה התעופה כשהודעתי על שלא קיבלתי את המזוודה הם לא עונים לטלפון יותר מ40 דקות בתאריך 19.05.13 נחתנו בישראל מכריתים בטיסה מספרA3 4602 לא הגיע לי המזוודה שמספרה A3 790090 אני מנסה להתקשר אליכם פעם אחד ענו לי אחרי 39 דקות ונאמר לי שעדיין לא קיבלו שום מזוודה ניסתי אתמול פעמים ולא נענתי היום ניסתי עוד פעמיים 42 דקות ואף אחד לא עונה מה אני עושה יש לי דברים חשובים במזוודה שאני לא יכול בלעדיהם הדבר החשוב זה מכשיר לבדיקת סוכר ומכשיר לחץ דם שהם דחופים לי תומרו לי מה עלה בגורל המזוודה כי אני חייב את זה דחוף ולא הרכוש חדשים במקום לפי חוקי מדינת ישראל יש איסור לא לענות לטלפון אחרי שלוש דקות בתודה פרץ דוד
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה