פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוזמן דיל עם מלון לורנה והמלון שונה כאשר הגענו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום מצ"ב מייל ששלחתי למנהלת הסניף שממנו בוצע ההזמנה .
התשובה שקיבלתי נכון להיום שזה עדיין בבדיקה .
מיטל שלום
בתאריך 21/04/13 ביצעתי הזמנה מחברת איסתא (מצ"ב העתק של ההזמנה ) לשלושה חדרים (שבעה אנשים ) בתאריך 27/06/13-30/06/13 במלון "הוונה" בורנה בידיעה שהמלון כולל קזינו , חברתכם ביצע את ההזמנה מהשטיח המעופף .
ביום חמישי 27/06 הטיסה התעכבה בשעה ויצאנו מהארץ רק בשעה 17:30 והגענו לורנה בשעה 19:30 ובשדה תעופה לאחר שעלינו על האוטובוס ביחד עם הנציגה של "השטיח המעופף" ובזמן הנסיעה נאמר לנו ע"י הנציגה בשם "ילנה" שיש לנו "הפתעה" ושאין לנו מקום במלון שהזמנו ומחלקים את כולם לשתי מלונות אחרים שווה ערך .
ביקשנו להבין מדוע ונאמר לנו ע"י הנציגה שהסוכנות נסיעות ידעה את זה כבר בארץ והעבירו לה את החלוקה למלונות לפי רשימת השמות שהיו לה איתה .
כאשר הגענו למלון בשעה 21:30 ניסינו להסביר לה שוב שאנחנו הזמנו מלון עם קזינו במיוחד מכוון שאני הגעתי עם הילדות שלי ואז אשתי לא "מוגבלת" ולא צריכה בשביל להגיע אלי לעזוב וללכת ברגל לבד בלילה אפילו מרחק של 10 דק' .
בנוסף דוד שלי חיים רוכברגר שהיה איתנו הוא נכה גפיים (בשתי הרגליים) מצ"ב תעודת הנכות ואינו יכול ללכת אפילו את המרחק הזה !
התשובה של הנציגה היה "זה מה שיש ואין לכם ברירה אחרת" !!!
לאחר שהבנו שאין לנו ברירה בשעה 22:00 נאמר לנו להיכנס לאכול מכוון שסוגרים את החדר אוכל אבל לצערי היה ממש גועל בחדר אוכל השאירו לנו "שאריות של אוכל " וכאשר יצאנו מהחדר אוכל הנציגה דאגה "להעלם" וקיבלנו את החדרים רק בשעה 23:00 בלילה .
אני בצעתי את ההזמנה חודשיים וחצי לפני המועד על מנת לוודא ב-100% שאנחנו מקבלים מלון עם קזינו עקב כל המגבלות שצייני ואם היו מודיעים לנו לפני שמחליפים לנו את המלון למלון ללא קזינו אז בטוח היינו מבטלים את הדיל !!!
לצערי בגלל השינוי של המלון דוד שלי (חיים רוכברגר) לא מימש את הטיול שעבורו הוא הגיע והזמין ,ונאלץ ברוב הזמן להישאר במלון ולא יכול להגיע לקזינו ברגל .
אני נאלצתי לוותר הרבה מאוד ולשנות את הטיול שלי עקב המגבלה שנוצרה לי עם שתי הבנות שלי ואשתי .
החופשה הוזמנה מראש וחסכנו את מיטב כספנו ובסופו של יום קיבלנו משהוא אחר .
מבקש לקבל את כספנו בחזרה ששולם עבור שלושה חדרים .
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה