פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב של החברה להחזיר כספי מקדמה על כרטיסי טיסה נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
שדרות התמרים 2 אילת כתובת:
איסתא סניף אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/2/06 הזמנו כרטיסים לטיסה להונגריה בחברת מאלב לתאריך ה 21/5/06 טיסה MA0215במשרד איסתא אילת אצל הסוכנת בלנקה אבינון.באותו מעמד נדרשנו לשלם 250$ כדמי קדימה להבטחת מחיר הטיסה סכום אשר שולם במלואו.עקב מצב נתון ואילוצים כספיים נאלצתי להודיע טלפונית למשרד איסתא אילת בתאריך ה 20/3/06 על רצוני לבטל את ההזמנה לטיסה.ב21/3/06 בשעה 13.20 דיברתי אישית עם הסוכנת בלנקה אבינון והבהרתי לה שאין באפשרותי בכל מקרה לבצע את הטיסה המתוכננת ועל כן הנני מבקש לבטל את כרטיסי הטיסה,כמו כן מבקש לקבל החזר כספים ששולמו עבורם.הודעתה של הסוכנת היתה מצטט:על פי מדיניות של חברת התעופה אין מחזירים את 250$ זה החוק שלהם ואין מה לעשות בנידון!!תמהתי על כך האם הודאה מראש של מעל 60 יום על ביטול הכרטיסים מחייב קנס של 250$?האם אין זה עושק ושוד לאור היום?הסוכנת הבטיחה שתנסה לברר מה ניתן לעשות אך מאז נדחתי בלך ושוב מבלי לקבל כל תשובה,ולבסוף הודיעה לי שלא אין החזר הלכו 250$ וזה סופי.עלי לציין שאינני הנוסע המתמיד ומזה 17 שנה לא היתי בחו"ל על כן לא היתי מודע לפרוצדורות הביורוקראטיות שברכישת כרטיסי טיסה דרך סוכנות נסיעות.הסוכנת היתה חייבת מתוקף תפקידה להודיע לי מראש על התנאים הסמוים מן העין כדי לא להכשילנו ולגרום לעוגמת נפש מאוחרת ומיותרת.
שאלה: האם יתכן שמסכום של 726 $ עלות כללית של 2 כרטיסי טיסה יגבה 35%=250$ כדמי ביטול למרות שההודאה באה חודשיים מראש?האם הסכום אינו שערוריתי ולא הוגן במקרה הנ"ל?
לחברת התעופה לא נגרם כל נזק מכוון שההודעה על הביטול באה 60 יום לפני המועד ,די זמן לשווק את המקומות הנ"ל מחדש ללא כל קושי.
שאלה:מדוע הסוכנת לא טרחה להודיענו שיש ביטוח דמי ביטול טיסה,ואני גיליתי זאת רק לפני יומיים משיחה עם חברים ומדוע כל נושא הביטוחים מוצנע אי שם למטה ללא פירושים כאילו בכללי?האם לא היה ראוי להדגיש את הנושא במיוחד כדי למנוע אי הבנות?
שאלה: מדוע אין פירוט על ביטול והתנאים הנלווים לכך באם זה נעשה הרבה זמן מראש,אלא קביעה דרקונית שברגע ששילמת אתה נתפסת ברשת ואכלת אותה.
שאלה: מדוע אין אפשרות לקבל מחברת איסתא טלפון אמין שניתן להתקשר ישירות עם חברת התעופה כדי לברר גם איתם את הענינים אלא מספר טלפון שאף אחד אינו עונה בצידו השני???
לדעתי והרגשתי האישית נראה לי שהחברה מרוב להיטות למכור אינה פועלת בשקיפות מלאה ובתום לב ונותנת ללקוח לגלות דברים בעצמו כאשר מתרגשות הצרות .טוב היתה עושה החברה בעם היתה מגלה גמישות ובאה לקראת הלקוח מבלי להזדקק לכל ההתכתבויות הללו ולתת לו הרגשה שהוא שבוי בידיה.גם תגובת המשרד באילת כאשר העלתי את הנושא של פניה לערכאה משפטית היתה ,נו טוב כמו כולם!!כלומר אני אינני היחיד?תעודת עניות!

נ.ב כתבתי לשירות לקוחות איסתא ואף אחד לא הועיל לחזור אלי שזה בעצמו אומר דרשני על השירות שאמורה לתת חברת תיירות המכבדת את עצמה!גם הסוכנת בלנקה ממשרד איסתא אילת לא חזרה אלי למרות שפניתי אליה באופן אישי מספר פעמים בשיחה פנים אל פנים מצאה לנכון לדחות אותי בלך ושוב.יתכן שמישהו רוצה לגזור קופון על חשבוני?חברת תיירות המכבדת את עצמה אינה נוהגת בדרך זו,אלא אם היא אינה מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה.
נ.ב פניתי בדוא"ל למשרד התיירות ולהגנת הצרכן,ואינני מתכוון לרדת מהנושא גם אם אצתרך להגיע לבית המשפט,אני מרגיש מרומה ובגדול מחוסר ההגינות והיחס שאיסתא הפגינה.
בתודה מראש על הטיפול יצחק
עלבון צורב סוג הנזק :
החזר כספי המקדמה,והתנצלות על היחס העלוב והמעליב פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה