פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות וזלזול בלקוח לאחר עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חבילה למיאמי מה31/7 עד ה17/8. הדגשתי שאני מעוניינת במלון עם ארוחת בוקר ואכן סגרו לי את העסקה. קיבלתי אישור הזמנ למלוןנובו מופיע סוג החדר ללא פירוט עם ארוחה או לא. מיכל נגאוקר הסוכנת היתה נחמדה ופירטה לי שמדובר עם ארוחות בוקר. גם היום היא םא מכחישה את העובדה שזה מה שהזמנתי. הגעתי למלון במיאמי ולא רק שאיזתא לא הזמונה לי ארוחות בוקר אלא גם עד ה16/8. התקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתן שתי נותוקים בפרצוף כשהתחננתי שאני בחול לבד ולא מכירה ובמצוקה. קיבלתי צעקות וניתוקים ותשובה שזה מה ןש גם מהמנהלת וגם מבחורה בשם חן שהעזנ להגיד לאמא שלי מה אני בוכה בשביל ארוחת בוקר. האטימות הזו פגעה בי קשות ואין עם מי לדבר. מה גם כקבקשתי שיבררו אצל הסוכנת חן צעקה עלי שהיא לא נמצאת ולא מטרידים אנשים בחיים האישיים שלהם. התקשרתי לנייד של הסוכנת והיא כן היתה בעבודה. חן גם שקרנית העיקר לא לעזור. התשובות שקיבלתי גם מהמנהלת שזה מה אני הזמנתי וזה מה יש . לא רצו אפילו לבדוקהאו לתת לי לקבק. בקשתי שיתנו לי לדבר אז ניתקו לי. אםהמנהךת מתנהגת כך מה ניתן לצפות מחן העובדת. הייתי בשוק לגלות שלאחר עסקה היחס משתנה ואין שירות כשאתה תקוע בחול
כספי סוג הנזק :
לשנות במיידית את ההזמנה מול המלון בהתאם לבקשתי ולמה ששילמתי , פיצוי כספי על עוגמת נפשנוהתנצלות אישית מחן שלא יודעת לדבר עם אנשים ובכללל פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה