פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע+ עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/9 התקשרתי לשירות לקוחות בכדי לברר על חבילת נופש לרודוס, לאחר שנציג השירות הציע חבילות יקרות, שיניתי את היעד לבורגס, מלון מרידיאן. כשניתקתי את השיחה הופתעתי לגלות חוות דעת שליליות על מלון זה. יתר על כן, הופתעתי כשראיתי באתר איסתא דיל לרודוס במחיר אטרקטיבי, אותו הנציג לא הציע לי. כאשר התקשרתי לאיסתא במטרה לבטל את ההזמה (כשעה לאחר ההזמנה), לא היה מענה מכוון שהם לא עבדו. מהרתי להתקשר למוקד החירום, מהם נמסר לי כי אני צריכה להתקשר בבוקר ולדבר עם נציג. למחרת, התקשרתי בשעה 8:30 בדיוק ונמסר לי כי אין אפשרות לשנות יעד, אלא אם אני משלמת מחיר מלא. כמו כן, נציגת המכירות צעקה עליי שאני לא יכולה לבטל והתעלמה לחלוטין מכך שלא נמסרה לי כל האינפורמציה באשר לחבילות נופש של רודוס, אותן חברת איסתא מפרסמת באתר שלה.אם לא די בכך, היא העבירה אותי לחברתה (לאחר שלא שביקשתי לעבור נציג, כי לא יכולתי לסבול את הצעקות שלה) וזאת זילזלה גם היא בדבריי וצחקה עליהם. יש לציין כי נציג המכירות איתו סגרתי את העסקה אמר שהוא שולח לי מיד מייל עם סיכום העסקה, מה שלא קרה גם בשעות הבוקר שלמחרת. לא ייתכן שחברה גדולה ומכובדת כמו איסתא תנהג כך, מה שבטוח שאני לעולם לא אסגור דרכם טיסות/ חבילות נופש ולא אמליץ למכריי על כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה