פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך איסתא חבילת נופש ברודוס יחד עם עוד זוג חברים כמובן באותו מלון שהוא ברמה גבוהה מאוד 5 כוכבים הכל כלול ומאוד מפואר לאחר המון המלצות חמות שקיבלתי אודות המלון. לציין כי ערכתי את ההזמנה 3 חודשים מראש. 4 ימים לפני מועד הטיסה התקשרו אליי מחברת איסתא ומסרו כי המלון באובר בוקינג ועל כן עליי לעבור למלון הרחוק שעה נסיעה מהמלון שבו בחרתי אומנם גם הוא 5 כוכבים הכל כלול אך ברמה ירודה יותר ( על פי נציג איסתא בשם נמרוד לאחר שביקשתי השווה בין המלונות). לציין כי בכך נאלצתי לשנות את כל תכנון הטיול היות והמיקום שונה לגמרי ועלויות הטיול עלו משמעותית יתרה מכך ואף חמור את הזוג שסגרו איתנו את הטיסה השאירו באותו מלון מקורי ואף סירבו להעבירם למלון שלנו. יצא מצב שתכננו 2 זוגות טיסה לחול אך נשארנו כל אחד בקצה אחר של האי ללא דרכי תקשורת ולמעשה כל זוג נותר לבדו בחופשה. אנחנו מאוד מאוכזבים למעשה נהרסה החופשה היות ונשארנו לבדנו בחופשה, כל בקשה מנציג השירות למצוא פתרון ואולי מלון אחר לשני הזוגות עלו בתוהו, אטימות וחוסר תודעת השירות מצד נציגי איסתא מקוממת . מיותר לציין שאמליץ לחבריי לחשוב כמה פעמים באיזו חברה לבחור בטיסה הבאה.
כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה