פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת פיינל פור< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' מנורת המאור 8 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ההזמנה לחבילת הפיינל פור נעשתה כשבועיים לפני היציאה, שילמנו פי 3 מעלות רגילה של חבילה כזו, (1200 דולר) הובטח מלון 4 כוכבים בפראג וכן כרטיסים לאמצע האולם, בפועל קיבלנו מלון 3 כוכבים בעיירה מחוץ לפראג ואת הכרטיסים הגרועים ביותר (אחרי הסל והכי למעלה), חזרנו עם תחושה שרימו אותנו, עבדו עלינו ומצפצפים עלינו, למרות הנסיונות הרבים טלפונית לפני הנסיעה לוודא שאכן אקבל את המובטח לי , התעלמו ממני לא השיבו לטלפונים וגם לא לפקס ששלחתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה