פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ברגע האחרון של חבילת נופש מצד איסתא נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הזמנה טלפונית כתובת:
03-7777863 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה27.4.06 ביצעתי הזמנה טלפונית דרך סוכן הנסיעות של איסתא ושוחחתי עם בחור בשם מייקל בשלוחה 03-7777863. הזמנתי חבילת נופש לבודפשט אשר כללה טיסה ושהות בת ששה ימים בתאריכים: יציאה - 1.5.06, חזרה 6.5.06
בעיתון ידיעות אחרונות פורסם שמחיר החבילה הוא 279$ בתוספת כוכבים, מכיוון שלא היו לי כוכבים נאמר לי שעליי להוסיף 20$ למחיר הנקוב, כך שהמחיר אחרי התוספת יעמוד על 299$. מכיוון שהייתי אמורה להיות יחידה בחדר היתה עוד תוספת של 35$, כך שעלות כל החבילה היתה 334$. הסכמתי ושמחתי מאוד על העיסקה שנסגרה, מס' הזמנה - 060640714 (ובמדיוק: 06-064-0714).
המלון שעליו דובר היה PLATANUS ברמת 3 כוכבים. מייקל אמר לי שהם אמורים לקבל אישור עבור המלון ואם לא יתקבל אישור על המלון הספציפי הזה, אני אתאכסן במלון אחר על בסיס של 3 כוכבים.
בינתיים התארגנתי לנסיעה - לקחתי ימי חופשה מהעבודה, שילמתי מכספי על ביטוח רפואי, קניתי מצרכים רבים (אני שומרת כשרות) וכו' . ביום ראשון, ה30.4.06 התקשרתי בבוקר למייקל כדי לוודא את שם המלון ולאן להגיע כדי לקחת את כרטיס הטיסה. ואז התחילו הבעיות...
מייקל אמר לי שהמלון לא אושר ואין לו מלון חלופי בסכום שסוכם עליו ושעליו בוצעה כבר ההזמנה שלי, אלא יש לו מלון אחר בתוספת של 200$ (!!!) (כמעט אלף שקלים!). לא עמדתי במחיר שאיסתא פתאום החליטה עליו אעפ"י שהיתה חתומה על מחיר אחר בהזמנה ולכן לא יצאתי לנופש, שאליו חסכתי שבועות רבים מהמשכורת שלי (כל מה שלא הלך למזון ולמחיה נחסך לטיול).
לסיכום, נגרמה לי עוגמת נפש עצומה וגם נזק כספי לא מבוטל - לא יצאתי לטיול שתכננתי כבר חודשים, בזבזתי לריק את כל ימי החופשה שצברתי בשנה האחרונה (במקום העבודה שלי אין אפשרות לבטל בהתראה של יום לפני (!) את ימי החופשה שקבעתי מראש מהמנהלים שלי וגם זה אחרי בקשות רבות), שילמתי ממיטב כספי על ביטוח רפואי (לא קיבלתי בחזרה דבר ולו אגורה שחוקה כי הביטול לא התבצע 48 שעות לפני הטיסה, חברת איסתא לא טרחה אפילו לנהוג בי בהגינות הבסיסית הזו, אלא ביטלה לי את ההזמנה פחות מיום לפני הטיסה!!!) ולא טרחה אפילו להתנצל).
אני מבקשת לקבל תשובה בכתב, התנצלות בכתב ופיצוי כספי על כל ההתנהלות המחפירה הזו שלא ייאמן שמתרחשת אצל חברה גדולה בישראל, שנוהגת בזלזול באנשים.
בושה וחרפה שחברה גדולה מתנהגת בחוסר אחריות כזו ומתנערת מכל אחריות כלפי התחייבויות והזמנות שבוצעו מראש ומבטלת ברגע האחרון הזמנה סגורה בגלל רשלנות של חוסר מציאת מלון במחיר שנקבע מראש .
מפח נפש, עלבון, בזבוז זמן וכוחות נפשיים סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה