שירות הציבור |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יפו 97 ירושלים |
כתובת: |
אגף התנועה ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באשנב הקבלה באגף התנועה בירושלים עובד אדם אחד, שמספק שירות בכל נושא ומפנה אנשים לתוך הסניף. מאחר שאין תור שמוסדר באמצעים שונים (מספרים שלפיהם מקבלים או קו וסימון היכן יש לחכות) צובאים כל הממתינים על הפתח, לא מאפשרים לנהל שיחה פרטית עם הפקיד ומקשים על הפקיד לבצע את תפקידו ע"י התערבות בשיחה, השמעת הערות על תפקודו וכדומה.
הפקיד שיושב באשנב אינו מסביר פנים, לא ניתן להבין מדבריו מהם הנהלים שעל פיהם יש לפעול ומה על הפונה לעשות. הוא לא נעים ולא מוכן להסביר כאשר ישנה אי הבנה.
חווית ההגעה לאת"ן י-ם היא מתסכלת, ארוכה ולא מועילה.
היום, כשכל האמצעים קיימים בשוק כדי לאפשר תור מסודר וכאשר נורמות מתן השירות עלו פלאים, גם על משטרת ישראל להתקדם ולהציע שירות דיסקרטי, אדיב ומהיר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הסדרת התור, הוספת פקידי קבלה, שיפור איכות השירות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|