פרטי התלונה

תלונות משרד לביטחון פנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמות הפקדות מתיק ממסרים בבנק נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏מאי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אעשה זאת בקצרה אני עצמאי משנת 94 היה לי הסכם הפקדה עם הבנק שאני מפקיד את הפקדותיי בתוך תיק ומוסרו במחלקה העיסקית יש לציין שעקבתי אחר ההפקדות לא בעיקביות בתאריך 02.05.2004 בדקתי באקראי את האורדר וגיליתי שחסרה לי הפקדה בתחילה חשבתי שאוליי הוא נשכח בבנק ואז הוצאתי את תדפיס הבנק שהוצאתי בבוקר וחשכו עניי גיליתי שהעלמויות הכספים היו כמעט בקביעות לאחר בדיקה והתאמות שערכתי נתברר שההעלמות הראשונה החלה בתחילת דצמבר 2003 בתוך פרק זמן זה נעלמו לי 27 הפקדות אשר הסך הכולל הוא 410.772.00 ש"ח פניתי אל הבנק אשר אינו מעוניין להשיב לי מאחר ועל פי טענתו אני חתום בהסדר תיקים ולכן אני אחראי וזאת למרות שמבדיקה בניירת גיליתי שכספי בפועל טייל בכל הבנק וכל אחד יכל לעשות בו כרצונו ולא כפי שנהלי הבנק אמורים להיות ולי כלקוח הוסבר שאני כלקוח עיסקי מבצע את הפקדותיי במחלקה בה מסרתי את תיק ההפקדות מה שלא נעשה בפועל .דבר נוסף בכל העלמויות ההפקדות הכספים הופקדו לא במחלקה העיסקית אלא בפרטית הנמצאת קומה מתחת. פניתי אל משטרת אילת בתאריך 16.05.2004 וזאת לאחר שעיקבתי את הגשת התלונה לאחר שיחה עם מנהל הבנק כאשרפניתי אל משטרת אילת הגשתי קלסר גדול עם כל חומר הראיות שעל פי דעתי מצמצם את החשד לשתי עובדים הובטח לי שהנושא יטופל במהרה אך כלום לא נעשה פניתי לכל הגורמים האפשריים בנק ישראל .מנהל המרחב של הבנק.מחלקת הביטחון של הבנק.אשר עד היום לא סיפקו לי שום ממצאים על תלונתי.פניתי ליועץ המשפטי אשר כתב לעורך הדין שלי שנתאזר בסבלנות עד אשר ההתנקות תסתיים המתנתי בסבלנות אך תוך כדי ההנתקות אני מקבל מכתב מהמשטרה שמודיעה לי שתיק התלונה ניסגר הסיבה אין עבירה וכל זאת כאשר אפילו לא חצי אדם לא זומן לחקירה ולא נעשתה שום פעולת חקירה בנושא. לא מספיק שנעלם סכום כסף גדול שכמעט ומוטט אותי כלכלית גם הזילזול של משטרת ישראל בך כאזרח אם הארוע היה הפוך אני בטוח שכבר הייתי אחר סורג ובריח
כמובן חקירה משטרתית רצינית ומיקצועית אשר תעשה ע"י פתרון נדרש :

משרד לביטחון פנים שירות לקוחות

, תגובה:
שרית - היחידה לתלונות שם ותפקיד:
תלונתך הועברה אלינו דרך אתר "Tluna".

על מנת שנוכל לטפל בתלונתך ביעילות, נבקשך לפנות אלינו ישירות לדוא"ל שלנו כתובת: [email protected], תוך ציון פרטיך האישיים: שם פרטי, שם משפחה, כתובת וטלפון – רק לאחר פנייה ישירות אלינו, נוכל להתחיל לטפל בפנייתך.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה