פרטי התלונה

תלונות משרד לביטחון פנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי - תיק תלונה מספר 180/05 נושא התלונה:
אוקסנברג מלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/2/2005 - אירעה תאונת דרכים בה היו מעורבים שני כלי רכב,
רכבי ורכב הפוגע. ברכבי היו 5 איש (אנוכי שנהגתי, בעלי שני ילדי ואחותי) כולם חגורים כמובן. בערך בשעה 24:00 לאחר שהיינו באירוע (בר מצוה) בצומת דרכים בין הישוב כנות לבן גדרה בצעתי פניה שמאלה לכיוון תל-אביב-באור ירוק מלא, כאשר הגיח רכב מכיוון גדרה שלא עצר ברמזור אדום ונכנס ברכבי בצד הימני. כולנו נפגענו - חבלות יבשות, ובעלי קיבל מכה במצח עם חתך. כולנו פוננו לבית החולים ובעלי הושאר להשגחה (בעלי חולה בטרשת נפוצה) העניין שבגינו אנוכי מתלוננת הינו העובדה: כל הטיפול בתלונה מכיוון משטרת רחובות - נעשה לפי דעתי לא בצורה שהיתה צריכה להעשות. למקום האירוע הגיעו 3 ניידות משטרה - אולם אף אחד מהשוטרים לא טרח לגבות עדות מאותם עדים שהיו במקום והיו הרבה אפילו הולכי רגל - ולכן ללא עדות כל הטיפול בתיק נמשך זמן רב - במקרה היה נהג מונית שנסע אחרי - שהניח לי בכיס באותו לילה את כרטיס הביקור שלו - והוא בטוב ליבו הגיע ונתן עדות אולם עד היום הבחור שפגע בנו ממשיך לנסוע, למרות שהוא נסע באור אדום - (כי אני בוודאות נסעתי באור ירוק.) וכמעט פגע במשפחה שלמה!!!!! עד היום אנחנו מחכים שהבחור ישפט!!!!!!!!!
כולל נזק גופני (צלקת) כספי ו סוג הנזק :
אין לי פתרון נדרש, רק שהמשטרה צריכה לעשות את העבוד פתרון נדרש :

משרד לביטחון פנים שירות לקוחות

, תגובה:
שרית - היחידה לתלונות שם ותפקיד:
תלונתך הועברה אלינו דרך אתר "Tluna".

על מנת שנוכל לטפל בתלונתך ביעילות, נבקשך לפנות אלינו ישירות לדוא"ל שלנו כתובת: [email protected], תוך ציון פרטיך האישיים: שם פרטי, שם משפחה, כתובת וטלפון – רק לאחר פנייה ישירות אלינו, נוכל להתחיל לטפל בפנייתך.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה