פרטי התלונה

תלונות משרד לביטחון פנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות מילולית של שוטר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שוטר עצר אותי בפינת הרחובות פרישמן ובן יהודה בשעה 7 בערב לערך, השוטרים ( שמם רשום בדוח המשטרתי שניתן לי) תקפו אותי מילולית והלחיצו אותי. גם אם אזרח עושה עבירת תנועה, אין זה לעניין לתקוף אותו מילולית לתת לו הוראות לא טובות בדבר עצירה בצד ולצעוק עליו ולהגיד לו שהוא מתחכם, אם האזרח לא מבין את השוטר זאת אומרת שההסבר של השוטר לא היה טוב, זו נקודת ההנחה שצריכה להיות לשוטר לגביי כל אזרח, צעקות ולחץ על האזרח לא מוסיפות, פוגעות ומעליבות. בושה ששוטר שאמור לשמור על הסדר וההנהגות לא יודע איך מתנהגים בחברה, אני מבחינתי הייתי מוציא אותם מהשטח כדי ללמדם התנהגות מהי.
התאריך והשעה עלולים להיות לא מדוייקים, כי את הדוח שלחתי למשטרה על מנת להישפט על עבירת התנועה, אך כל הפרטים מצויים בדוח, ומשם ניתן לקחת את התאריך והשעה ואת שמם של שני השוטרים שעצרו אותי והתנהגו כלפיי בצורה מעוררת חלחלה ופוגעת.רציתי להתלונן ממזמן, אבל להגיע למרחב ירקון לא מצאתי את הזמן, כולי תקווה שהאתר הנ"ל ונגישותו יפתרו ויגרמו למשטרה לשמור על הסדר ולשרת את האזרח כמו בכל מדינה מתוקנת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה לשוטרים וקביעת סטנדרטים לדיבור עם אזרחים. פתרון נדרש :

משרד לביטחון פנים שירות לקוחות

, תגובה:
שרית - יחידה לתלונות ה שם ותפקיד:
תלונתך הועברה אלינו דרך אתר "Tluna".

על מנת שנוכל לטפל בתלונתך ביעילות, נבקשך לפנות אלינו ישירות לדוא"ל שלנו כתובת: [email protected], תוך ציון פרטיך האישיים: שם פרטי, שם משפחה, כתובת וטלפון – רק לאחר פנייה ישירות אלינו, נוכל להתחיל לטפל בפנייתך.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה