פרטי התלונה

תלונות משרד לביטחון פנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני במשטרת ישראל (במטא"ר) נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני קיבלתי קנס תעבורתי ממשטרת ישראל. הגשתי בקשה לביטול קנס, וזו נדחתה. שלחתי בדואר רשום בקשה להישפט. בסך הכל אני רוצה לברר אם הם קיבלו את הבקשה שלי ואם לאו. מיום חמישי ועד היום אני מתקשר ליחידת הקלט פלט במטא"ר כדי לברר זאת, והטלפון שלהם שמספרו 02-5309536, תפוס כל הזמן 24 שעות ביממה. מיום חמישי אני מתקשר אליהם. כנראה שזה נוהל מקובל במשטרה שהם לא מחזירים את השפורפרת למקומה כדי לא לענות לטלפונים.
בסך הכל אני רוצה שיענו לי ולוודא שקיבלו את המכתב ש פתרון נדרש :

משרד לביטחון פנים שירות לקוחות

, תגובה:
שרית - היחידה לתלונות שם ותפקיד:
תלונתך הועברה אלינו דרך אתר "Tluna".

על מנת שנוכל לטפל בתלונתך ביעילות, נבקשך לפנות אלינו ישירות לדוא"ל שלנו כתובת: [email protected], תוך ציון פרטיך האישיים: שם פרטי, שם משפחה, כתובת וטלפון – רק לאחר פנייה ישירות אלינו, נוכל להתחיל לטפל בפנייתך.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה