פרטי התלונה

תלונות משרד לביטחון פנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוזלת יד משוועת של המשטרה בגין תלונות מתועדות נושא התלונה:
פרץ ישי שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי רמת גן כתובת:
משטרת רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מערכת כלבוטק
שלום רב
הנדון חוסר טיפול משווע של משטרת ישראל מול תלונות של גניבת דלק מתועדות

אני משמש כזכיין עצמאי מטעם חברת פז של תחנת פז איילון הנמצאת סמוך לקניון איילון
התחנה פועלת בשירות עצמי באופן מלא גם למשלמים במזומן כשהכל מתנהל מחנות יילו שבסמוך
בתאריך 15/9/08 נכנס לתחנה רכב מפואר מסוג וולוו הנראה חדש וביקש למלא מיכל מלא לאחר סיום התדלוק בסכום של 424.8 ₪ נכנס לחנות היילו ופתח בקבוק שתיה מסוג פרימור שעלותו 10 ₪ לגם ממנו הניח אותו על הדלפק ליד הקופה , כאילו בדעתו לחזור לשלם ופשוט עלה על רכבו וברח ללא תשלום, כאשר הקופאי מנסה לדלוק אחריו אך ללא הועיל.
החוצפה הגדולה בתאריך 22/10/08 מנהל התחנה מר דוד עזריאל זיהה באופן אקראי את הנהג הבורח לפי מס' הרכב ולפי סוג הרכב וביקש מהנהג לעצור לרגע , ופנה אליו בבקשה לשלם את חובו כי "מן הסתם שכח לשלם עבור התדלוק" ,
אך הלה כפר בכל וטען כי הוא לא מכיר אותו ואם יש לו טענות כלפיו שיפנה למשטרה, למרות שהוזמן לראות את הסרטון בתחנה סירב ומיהר להסתלק מהמקום.
עצתו לפנות למשטרה התקבלה בלית ברירה כי מ-נסיונות קודמים שהיו לנו בעבר מול משטרת ישראל במקרים דומים לא זכינו לכל טיפול והיו פעמים שנמסר לנו כי התלונה נסגרה עקב חוסר עניין לציבור, או סיבות אחרות כמו חוסר ראיות מספיקות וכד'
כך שנפגעתי פעמיים פעם ראשונה על ידי הגנב ופעם שניה ע"י משטרת ישראל באובדן זמן יקר בהמתנה ארוכה ללא תועלת מול משרדי משטרת רמת גן.
וכך עשיתי בתאריך 27/10/08 נשלח לתחנה מר דוד עזריאל כשהוא מצוייד בדיסק און קי עם סרטונים מצולמים של כל האירוע מתחילתו ועד סופו , אך למרבה הצער במשטרה סירבו לראות את הסרטונים ואף לקבל את הקבצים כמדיה מגנטית בתוך הדיסק און קי סירבו לקבל. לשאלת דוד עזריאל כיצד הוא יכול להתעדכן בנעשה בתלונה? נמסר שעליו לפנות למס' 03-6104444

ביום חמישי 6/11/08 ביקשנו לברר מה עלה בגורל התלונה שמספרה 423670/2008 והתקשרנו
למס' 03-6104444 עשרות פעמים אך לטלפון זה עונה מערכת ניתוב שיחות שבאופן תמידי מציגה את התשובה הלקונית אין מענה בשלוחה שביקשת ומייד מתנתקת השיחה, ניסיונות להגיע למרכזיה באמצעות לחיצה על מקש 0 גורמת לניתוק מיידי של השיחה. פעולות נשנו גם ביום ו' וביום א' והיום.

לצערי כאזרח מן השורה הזכאי לקבל שירות הולם ,אין לי כתובת ממסדית לאן לפנות ובצר לי אני פונה אליכם בבקשה לעזור לי באופן אישי בהשבת הגזילה ובכלל זה לעזור לחברה הישראלית בהוקעת הגנב לעיני הציבור שממנו ידע להיזהר.
אודה לכם באם תואילו להרים את הכפפה ולעזור באיתור הגנב.

בכבוד רב
ישי פרץ

0544432139
03-6194143
[email protected]

מצ"ב קיצור דרך לסרטונים שאוחסנו בשרת אינטרנטי
1. http://www.upfree.net/9385407
2. http://www.upfree.net/2720656

ועוגמת נפש ו סוג הנזק :
להתחיל לפעול במקום לחדול, פתרון נדרש :

משרד לביטחון פנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה