פרטי התלונה

תלונות שיבא תל השומר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הערכות בית החולים לשהיית יולדות דתיות בשבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.1.06 אישתי שהתה במחלקת יולדות א' עקב תחת ההגדרה High risk.
ראשית, הצוות הרפואי היה יוצא מן הכלל, החל בפן המקצועי וכלה בפן האישי: על אף עומס העבודה הרב אשר היה לפרקים, לא נפגע תפקוד הצוות ולו לרגע.

אולם, בנושא שהיית נשים דתיות לוקה המחלקה (ואולי לא רק היא) בחסך רציני:
חימום האוכל ע"י עגלת חימום שהודלקה בשבת פוסלת את האוכל לדתיים. על כן, ללא שום אתרעה מראש מצאנו, אישתי ואני, את עצמנו ללא אוכל בליל שישי במחלקה, ולולי אנשים טובים שהזמינו לעצמם גלאט והתחלקו אתנו – היינו נשארים ללא מזון!! לא היה שום פתרון ברמת המחלקה. כאשר שאלתי בנושא זה, נעניתי כי זה מקום של אנשים "חופשיים" ובהתאם לכך אי שמירת השבת.

בנוסף, מטהרי המים הפרוסים הנם חשמליים, כך שגם בעניין המים "נתקענו". זה נפתר ע"י מישהי מהצוות שהביאה לנו מים מינרלים.

שני נושאים אלו לא אמורים להוות בעיה!!
אם במקומות אחרים פתרו בעיות אלו, ברור לי שניתן גם בבית חולים זה לפתור זאת.

להלן הצעות ייעול:
• שימוש בשעון שבת לעגלת חימום, או לחילופין השארת העגלה מחוברת כל השבת (שני הפתרונות ננקטים במקומות אחרים).
• ישנם מתקני טיהור מים ללא חילול שבת. כמו כן ניתן פשוט לעדכן הדתיות מראש כי אין אפשרות למים נקיים בשבת.
• עקב כניסת מבקרים בחיפוש אחר קרוביהם הפרטיות נפגעת. דף על דלת כל חדר בו נכתבים השמות בטוש מחיק יכול למנוע כניסת אורחים לא רצויים על ידי תפעול קל ופשוט.
• בכל נושא שהנו בעייתי יש לידע המשפחות הרלבנטיות בזמן המתאים. לדוגמא: חוסר הערכות המחלקה לשהיית נשים דתיות בשבת צריכה להיות מפורסמת ביום חמישי או שישי בבוקר, לכל המאוחר.

כאדם שאכפת לו אבקש לשמוע את המשך הטיפול בנדון.


כולי תקווה כי פגישתנו הבאה תהיה רק בלידה!!

בברכה,

אבירם זיילר

עוגמת נפש סוג הנזק :
כנ"ל פתרון נדרש :

שיבא תל השומר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה